pátek 1. listopadu 2013

Nya nya o.o

Zrovna jsem uprostřed pololetního testu ze Živlové magie... a jelikož trochu tipuju... odpovídám rychle :D Ale don't care ._. Až se sama profka naučí dělat zápisy, budu i já ochotná si udělat zápis, ve kterém se vyznám, a ne používat pořád archivy z hodin... ._.
Btw, novej vzhled... páč páč. a přidala jsem doleva boxík s videama...



VYBER SI:
Orbit / Winterfresh = Orbitky o.o
Mc'Donald / KFC = KFC… ale stejně se jezdí do Mekáče… xD Protože v KFC jedině ty kuřecí ty… :D papu~ :D
Škoda / Mercedes = Mi je nějak jedno :D
Fotbal / Hokej = Fotbal :3
Studium / AuPair = Studium o.o
Notebook / PC = Computer \o.o/ … a nebo rychlej ntb… ^^
Praha / Paříž = idk… Praha o.o
Mp3 přehrávač / iPod = Mp3

PRVNÍ VĚC, KTERÁ TĚ NAPADNE PŘI SLOVĚ:
Škola – Jídlo o.o
Moře – Vodaaaa \o.o/
Proužky – wtf o.o >.> Zebra o.o
Nebe – Mraky
Peníze – Jídlo \o.o/
Cizí země – Amsterdam \o.o/
Horoskop – Kuma \o.o/ :DDDD >.> Kozoroh.

KDYBYCH BYL/A...
Princ/princezna – Byla bych princezna, byla bych divná princezna, nechtěla bych se nikdy vdát, pan král by mě nenáviděl… :D
Milionář/ka – Byla bych evidentně dost bohatá, měla bych moc jídla, mohla bych si koupit vlastní domeček :3 Aaaawww :3
Nesmrtelná/ý – Byla bych v piči *sprostá Kuma \o.o/* >.> :DD Nebavilo by mě to… xD
Slavná/ý – Odstěhovala bych se na severní pól, abych měla soukromí…
Prezident/ka USA – O.O Why bych byla prezidentka USA…
Kluk/holka – Kdybych byla kluk, šlo by pochopit, proč se chovám tak, jak se chovám :D
Učitelka – Učila bych matematiku a němčinu… :D Zatím… Matematika je tu 100%, nad dalším jazykem se rozhodnu.. Teoreticky bych mohla zvážit angličtinu… xD
Popelářka – Umřela bych o.o … ^^

4 komentáře:

  1. Hih :D Někdy bych chtěla být kluk, hele...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nya o.o
      Zupa. Budeme dva kluci o.o' :D
      Ale hned by se vysvětlovalo, proč je tu takový..... bordel =.= :D

      Vymazat
    2. :DD Dál bychom to neměly rozvíjet ale o.o :D

      Vymazat