úterý 5. listopadu 2013

Huh o.o

Zagrajeme si gru? >:D
Nyaa.
Měla jsem připravenej awesomňácký článek. Ale som líná ho psát znova o.o So... Improvizácia \o.o/
Dneska jsem se skoro zabila.
A bez smajlíka! Ať je to vážnější o.o
Jenom jsem se jebla do kolena, spadla dvakrát při stojce, poprvé jsem si narazila oko, podruhé jsem prostě spadla jako při každém mém pokusu o stojku - a učitelka mi vyčetla všechno co šlo o.o
Ve volejbale jsem dostala sítí do ksichtu~ a také jsem si... mmm. zohla prstíky :3 a fest... jsem si je šla pěkně schladit o.o mohla jsem si dát i led, ale nechtěla jsem být na obtíž o.o
A čo teraz.
Nelíbí se mi... jak jsem v osm ve škole, čumím z okna... tma... Devátá hodina... čumím z okna... Tma. Vlastně. ŠERO.
Jdu z voleje. TMA ,_,
A to mi to včera, když jsme šli ze zušmy ani nepřišlo o.o a přitom to bylo pozdějc... :D

A zjistila jsem, že nemůžu používat termín deprese. Ne jako takový o.o tak hrozný to není, že bych z toho ani nejedla o.o to bych nemohla udělat... Jídlo je důležité! :D
So... jen depka. Jak říkala pančelka \o.o/

A ve výtvarce jsem upe... super :D super vztahy s pančelkou~ má mě ráda... :D takže to bude moooc pěkná jednička na vysvědčení :3

... Nuže... teraz už jenom další řetězáčik o.o



Máš rád(a) jablíčQa? Jop ^^
Bojíš se hmyzu? Jako… nemám ho ráda no o.o
Chceš mít vlastní auto? Jop :3
Máš rád(a) med? Trochu o.o
Tvoje nej kniha: Nej o.o Já nefííím… Nějaké detektivky a fantasy :D
Máš psa? Nebo ho chceš mít? Mám, ale chtěla bych většího :D
Koupeš se rád(a)? Jop, ale taky se ráda sprchuju, je to rychlejší :D
Máš tajemství? Nějaká malinká možná, ale… jako spíše ne no :D
Červenáš se =D?? Teď? Why bych měla? :D Někdy jo :)
Koukáš na horory? Tý jo o.o Teď ani ne :D já totiž nerada u něčeho usínám, zvlášť, když se na to dívám s někým… Sama bych u hororu neusnula :D Kdyby mi někdo něco doporučil, a koukl na to se mnou :D Vlastně… Samotnou by mě to nebavilo :D Páč já si z toho dělám někdy srandu :D
Vyznáš se ve hvězdách? Ani ne :D
Věříš v lásku na první pohled? Myslím, že ne :D
Máš rád(a) déšť? Jop
Tvoje představa ideálního domu... Velkej :3 Zahrádka, bazének by neuškodil OuO
Je libo deštník? JO! :D Černej, prosím :D
Pálí ti to? … Ne no :D
Tvoje představa ideálních šatů... Eeeeeh, nemám ráda šaty… Ale o.o takové o.o idk. :D
Máš Mp3 nebo iPod? Mp3
Tvoje nej písnička? Nej… není :D
Chodíš na chat? o.o Skype, fejs… jsem online, al ene vždy u toho sedím. Ale poslední dobou u toho fakt sedím :D
Fotíš? Někdy :D
Kam by sis nějradši zaletěla? Do Holandska :D Ale radši pojedu autem o.o
Jako kytku pěstuješ? Žádnou, ale budu pěstovat mátu \o.o/
Při čem bys chtěl(a) zemřít kdyby to bylo nutné? Kdyby to bylo nutné, nechala bych někoho umřít za mě… Protože bych o té smrti asi věděla o.o Ale třeba na nějaké atrakci, kdyby mi to hned ufiklo hlavu, docela fajn…
Nej ovoce? Jagoda \o.o/ Malina \o.o/
Už máš nakoupené dárky na Vánoce? Ještě ne :D //Edit: Už mám něco koupený o.o//

Máš ráda květiny? Jako.. jo.. :D
Máš radši léto/zimu... Léto
Tulipán/Růže Spíše Růže.. Tulipán fakt nie o.o
Je lepší moře/bazén... Bazén o.o ale mít brýle, tak moře. A mít moře tu, tak 100%...
Chtěla bys od někoho dostat kytici růží? Asik ano, ale kam bych to hodila, to nevím :DD >.>
Máš ráda rozkvetlou louku? Ani ne o.o :D
Líbí se ti víc blogy o celebritách nebo deníčky? Ježiši… Ani jedno xD Líbí se mi můj deníčkový blog, který už tak deníčkový není…
Baví tě řetězáky? Jo :‘D

PS: Nemám normální gifky o.o sakryš o.o'
... jo, to jsem dneska chtěla dát jinou o.o
Ale nejsem zlá, nebudu štvát, nebudu... provokovat o.o ... ale napíšu ti o.o Jen si zajdu pro čajík páč je to ještě větší zima jak ve škole... Topit! >_<'

Žádné komentáře:

Okomentovat