čtvrtek 7. listopadu 2013

Řetězáčik~


Boo \o.o/ ~ Ham \^o^/
Tenhle typ řetězáku upřímně nenávidím... Kdysi jsem to měla možná raději, protože tehdy jsem nebyla tak vážná... ale irituje mě to... Dooost hodně.

So...



1.) Posloucháš nějakou muziku? Of course
2.) Jakej žánr? Nemám vyhraněný… Ale nejvíc pop…
3.) Máš rád/a muziku? Of course \o.o/
4.) Udělal/a bys pro ni všechno? Ne no :D
5.) Opravdu? ._.
6.) Jseš si tím jistá/ý? Fuck!
7.) Proč? ._.
8.) Máš oblíbenýho zpěváka? Ano *přečte další otázku* -.-
9.) Fajn, to se máš, ale já nechci slyšet jeho jméno, co se ti na něm líbí? Tý vole \o.o/ Tak moment, kdo mě teď napadne o.o Já nevím, když někoho poslouchám, tak snad kvůli hlasu, ne? :D Vzhled je na druhém místě :D
11.) A co oblíbená zpěvačka, existuje pro tebe? To je lepší :D Shakira \o.o/
12.) Neříkej mi její jméno, nechci ho slyšet, proč ji máš rád/a? Protože vypadá úžasně a protože má awesome hlas QuQ
13.) A co skupina? Kterou žereš? Kat-tun… :D Ale pasivně… :D (už nějakou chvíli jsem je neposlouchala)
14.) Proč tuhle? Přece existujou i lepší! Já to asi nevím ._. Protože jsem je poznala jako první, když jsem začala poslouchat J-pop!
15.) Co třeba Blue, nebo Kelly Family, ty se ti nelíbí? A co Eva a Vašek? Kelly Family \o.o/ Jednu nebo dvě písničky jsem slyšela :3
16.) A co ti na tvý oblíbený skupině vadí? Že od nich odešel Bakanishi :D
17.) Tak proč ji máš rád/a? Protože jsou to Japonci! :DDDDD
19.) Chtěl/a bys, aby tohle teď byla poslední otázka? Ano.
20.) Jo? FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK... ^_^
21.) Fakticky? ._.
22.) Takovou radost ti neudělám :D Zpíváš ty v nějaké kapele, skupině nebo jen tak sám/ sama? Doma. Sama. Nejlepší.
23.) Jakej žánr? Vím já :D
24.) Zpíváš písničky od svých oblíbenců? Ovšem…
25.) Proč? NEVIM!
26.) Jestli jo, víš, že je to kopírování? Fuck… u… but… no.
27.) Ještě pořád chceš zpívat jejich písničky? Jasně :D
28.) Nenapadlo tě třeba někdy vymyslet písničku svojí? Někdy si zpívám nesmysly…
29.) Proč? Byl/a bys originál! NENAVIDIM TAKOVEHLE RETEZAKY! ZABILA BYCH TE!
30.) Už chceš, aby byl konec? Jo…
31.) No dobře, tak posledních pár otázek, jo?
32.) Tancuješ rád/a? Ne.
33.) Jakej druh tanců nejradši? Caramel Dancing!
35.) Tancuješ sama, nebo někam chodíš? Když už, sama.
36.) Viděl tě někdy někdo tancovat? Lol. Jo, pohupovala jsem se a chudák Míša z toho byla na mrtvici…
37.) A líbilo se mu to? Byla dost překvapená, že jsem znuděná a že neumím to, co ony… ._. Myslím, že mě chtěla zabít a nechtěla být se mnou v té velké "tělocvičně" ^^
38.) Chtěl/a bys bejt slavná tanečnice/tanečník? OH GOD NOOOOO
39.) Proč? ._.
40.) Tak já už teda budu končit, ale ještě mě napadá jedna otázka.
41.) Máš rád, když na blogu hraje hudba? Nenáviděla jsem to ._.
42.) Proč? Nejhorší, kdžy začne hrát něco, co nemám ráda. A nebo mám bědýnky naplno~ a teď OH MY GOD X.X
43.) Někomu vadí, když je to autoplay, tobě? esli to je to, co som popsala... tak... maybe? :DD
44.) Líbí se ti písnička Pump It od BEP? Neznám~
45.) Fakt?
46.) A co třeba Bílá orchidej od Evy a Vaška? Taky ji tak žereš? Tak určitě :D
47.) Myslíš si, že Eva a Vašek mají na Slavíka? Žial :(
48.) Já myslim, že určitě... přál/a bys jim ho? Ne…
49.) Tak dobře, už budu končit, snad ještě jenom...
50.) Bavil tě tenhle řetězák? Nemám ráda tenhle typ řetězáků… Zhoršil mi náladu o 99%...
51.) Proč? Q_Q o 99,9% …
52.) Tak už teda ahoj! Umři!

Při čtení řetězáku mi zase nálada poklesla... ale páč jsem upe ospalá, tak je to cajk o.o protože stejně nevnímám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat