sobota 2. listopadu 2013

Pvasa \o.o/

Kumískovo budoucí vozidlo~
Navážu-li na předchozí článek... Ze čtyř lidí jsem ten test napsala jako třetí nejlépe :D A dostala jsem kartu. Super :D
A to se vyplatí! \o.o/
Ale přivádí mě to k myšlence, jestli v jiných předmětech jsem nějak horší - jestli všichni profové dávají karty o.o mmm o.o
A o čem budu pokračovat \o.o/ ... hledám řetězáčik o.o asi hodím ten s obrázkama o.o
Změna o.o Hodím školní řetězáčik o.o



1. Soused...? Růža
2. Kolik jsi měla dnes hodin? Píšu to v neděli… Takže asi žádnou, no :D Ale na E-B mě čekaj dvě :D // kay, dodatek: je sobota. dneska ni na EB nic. o.o //
3. Tvůj momentální rozcuch po úmorné škole? O.O co? :D Jak účes? :D Bože, vždycky normální, pokud si umyju vlasy :D
4. V kolik hodin ráno vycházíš z baráku? Od 7:30 do 7:45 :DD
5. Nálada ráno, když příjdeš do školy? „Čáááu“ A jsem vysmátá xD A pak se to zhoršuje, pak vylepšuje… :‘DD
6. A nálada po škole? Jak v který den :D Ale furt fajn o_o
7. Který předmět nesnášíš? Neřekla bych, že to někdy řeknu o.o Češtinu o.o Nemáme rádi novou učitelku :( A seminář matiky! Protože… učivo :D.
8. Který naopak miluješ? Matematika :D Paradox. V normiš matice se držíme plánu a bereme věci, co mi jdou :D Jako jediná chci dělat grafy :‘D Jsem divná no :D
9. Unuděná slečinka nebo rebelka? Unuděná slečinka :D Ale Kuma nieje slečinka x.x' Já som šašok prostě o.o
10. A co o přestávkách? Ještě více unuděná slečinka :D ... Mrtvej šašok.
12. Už vás učil na hodině ředitel? Když jsme byli týden u starších, náš ředitel je super :3
13. A zástupce ředitele? Máme ho ze zemplu.. Má fajn testy… :D Ale je docela… nemusím ho…
14. Nosíš přezůvky? Papuče. Hai :D
15. Nějakej liebes Brief? Ne? :D
16. Oblíbená tužka? Ta co se najde :D
17. Obědváš doma nebo ve škole? Chodíme do jídelny, ve středu ale nejím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat