sobota 30. listopadu 2013

Dnes se mi žádný nadpis vyplňovat nechce... *usrkne čajíku*

Chtěla jsem vložit jinej gif, ale ještě jsem ho nezgifovala, příště o.o


Jestli tá sádra přežije do 16. prosince, bude to zázrak... polámaná, promačkaná... jsem génius. Chyba není u mě. Je tam málo té sádry... I ta sestřička to říkala :)

Jména tří lidí, kteří ti jsou nejbližší → Nomík, Ravík... Nevím. Asi Nika. … přece jen Růža… spíše spolužačka o.o
Jména tří lidí, které bys raděj neznal/a → mmm o.o
Znáš někoho, kdo by byl za tebe schopen zemřít? → Mátinka ofc o.o
Znáš někoho, za koho bys zemřel/a ty? → Jasné o.o um… :D ráda chcípnu o.o
Je hezčí být milován nebo milovat? → asik být milován o.o
Je horší být nenáviděn nebo nenávidět? → tak tohle asi vypouštím.. pokud mě nenávidí nějaká mně důležitá osoba…
Máš raděj realitu nebo sny a představy? → uuum… realitu, ale když se mi zdá sen.. zidealizovaný.. je to na prd. Poslední dva dny moje sny byly awesome \o.o/ Akčňáky :3 
Máš raděj romantický filmy nebo horory? → Komedie. Akční filmy… … spíše horory.
Máš raděj klidnou hudbu nebo hudbu, která "žije"? → Jak kdy.
Máš raděj černou nebo bílou barvu? → Černou.
Máš raděj vícebarevné věci nebo věci jen jedné barvy? → Jak kdy… možná více jedné barvy… dvoubarevný…
Jsi optimista nebo pesimista? → Teď? Realista. S blbými sny. (až na tyhle dva dny >:3 ) Už jsem zase... po dlouhé době.. pesimista... :<
Jsi extrovert nebo introvert? → Jak kdy :3 Momentálně jsem se zase stala introvertem… Vracím se v čase... o.o' Hehe
Umíš se smát i když ti není nejlíp? → Ano. Ale dneska (psáno ve čtvrtek totiž) první hodinu jsem měla tak dobře vypnuto, že jsem se prostě smát nezačala… a asi jsem házela i dost hnusný ksichty… ... // Ale dneska už jsem se u některých vtipů na fb i usmála :3 zlepšuje se to... ale to neznamená, že to bude dobrý. Naopak. Kvůli té mojí pesimictické dušičce jen čekám, kdy se to posere again. //
Umíš říct, co si myslíš každému? → Ani náhodou. Někdy bych to chtěla umět o.o ... ale co mám takou blbou náladu, tak si myslím, že jsem víc.... "otevřená"...
Kdo by měl pokračovat?? →



• Máš už nakoupené všechny vánoční dárky?
jeden jop
• Co si přeješ pro sebe?
pár věcí~
• Co máš nejradši na Štědrém dnu?
Kapra, dárky…
• Kdy jsi přestal/a věřit na "Ježíška"?
Když jsem našla dárky o.o
• Je Štědrý večer.Ty a tvoje rodina jíte štědrovečerní večeři.Najednou tvému 4 ročnímu bráškovi zaskočí kostička v krku.....sedíš nejblíž u něj.Co uděláš?
vyskočím a řvu na mamku, ať něco dělá… A jinak bych koukala, co se bude dít… Kdyby chcíp, asi bych z toho nebyla dobrá o.o … ignorantka v praxi \o.o/
• Jaké barvy se ti nejvíc líbí na vánočním stromečku?
červená, stříbrná/zlatá
• Odkud tenhle řetězák máš?
I don’t care o.o
• Kdo si má tehle řetězák udělat ?
...

Hodila bych sem můj awesome obrázek na sádře... Ale... v pondělí ho uvidíš o.o takže cajk...

Žádné komentáře:

Okomentovat