středa 20. listopadu 2013

Řetězáčik x.x




Som to vyplnila znova.. ať je to aktuální ._.

Boty, které jsi dnes nosil/a: Botasky o.o
Tvé slabosti: Oh god >.> Nevypisuji \o.o/
Čeho se nejvíc obáváš:Všechny moje obavy teď vymizely a nahradila je obava z toho, že možná nepohnu s prstem... A to, že jsou i horší věci mě nezajímaj o.o žiju přítomností o.o a chci sádru!
Jak podle tebe vypadá perfektní pizza: Hawai, místo žampionů anglická slanina :D prostě u nás ji dělaj no :D
Cíl, kterého chceš dosáhnout tento rok: Bylo tady: "Zlepšit se ve volejbalu xD" ... tak to už asi moc nesplním... >.> Mám cíl, kterého nedosáhnu o.o blbý o.o
Nejčastěji používaná fráze na ICQ: /Skype: o.o/

První myšlenka, když se probudíš: idk o.o poslední dobou to je něco jako, že jsem sotva před minutou usla :D
Co se ti na sobě nejvíc líbí: Vlasy :D // Jea! Přésně... ale teď.. jsou trochu.. x.x//
Kdy chodíš spát: Nejdříve kolem jedenácté
Po čem/kom se ti nejvíc stýská: Asi po době, kdy jsem byla malinká… :D A teď je to jasné, no \._./
Pepsi nebo Coca Cola? Nic! Fuj obě dvě! :D //tohle jsem měla zveřejnit před tím, než jsem šla k Rchan o.o //
McDonalds nebo Big Burger? Mekáč o.o
Rande ve dvou nebo skupinové? Q.Q ve dvou~
Lipton Ice Tea nebo Nestea? Uuuh, Nestea \o.o/
Čokoláda nebo vanilka? Čoko o.o
Cappuccino nebo kafe? Kakao! :D
Kouříš? Noup
Přísaháš? Jako… Ne. :D
Zpíváš? Pasivně, of course :D
Už jsi někdy byl/a zamilovaný/á? Mmnnmmm ano \o.o/
Chceš jít na vejšku? Ovšem o.o
Chceš se oženit/vdát? Noup o.o
Věříš v sám/a sebe? Spíše ne :DD
Myslíš si, že jsi atraktivní? Spíše ne XD Takový chuj ._. :D // xDD //
Jsi posedlý/á zdravou výživou? Já? :DD Ne :D
Vycházíš s rodiči? S mamkou ano, s otcem taky, protože… se nevídáme. Takže jo xDD S nevlastním taťkou taky, s macechou… :DD Asi bychom se navzájem zabily C:
Máš rád/a bouřky? Ano :) dokud nevyhodí pojistky :3
Hraješ na nějaký hudební nástroj? Hrála jsem… A chtěla bych ještě hrát, naučit se :3 Kytara a klavír :‘3
Za Poslední Měsíc...
....pil/a jsi alkohol? Ne.
....kouřil/a jsi? Ne.
....byl/a na drogách? Ne.
....měl/a rande? Ne o.o
....byl/ v nákupním středisku? Středisku? Ne o.o
....snědl/a na posezení krabici cereálií Chocapic? Ne o.o
....jedl/a sushi? Neee :<
....stála na podiu? Ne :D
....byl/a nazván/a pitomcem? Spíše blbcem :DD A idiotem o.o A idiotem jsem se asi nazvala dokonce sama :D //Ah bože, Kumo ></ *slap* ._. //
...už jsi někdy...
....byl/a opilý/á? Ne :D Ale ve volejbalu si asi furt myslí, že jsem nonstop sjetá :D
....byl/a nazvána trapákem/trapkou? Beztak :D
....byl/a někým zmlácená? Tím malým, čemu se říká half-brother… o.o Jakože je.. sourozenecká bitka, nic víc. On mě mlátí, já ho vyfackuju.. O půl hodiny to samé… Teď už je rozumnější, už je to lepší half-brother :3
....byl/a okraden/a? Vykradena o.o Ale okradena… možná o.o Jo… Nejmenovaná blbá spolužačka mi nevrátila pár propisek :D
Jak bys chtěl/a zemřít? Abych o tom nevěděla :D
Čím bys chtěl/a být, až vyrosteš? Fuuu, učitelka vyhrává…
Jakou zemi bys chtěl/a uplně nejvíc navštívit? Úplně nejvíc… Vítězí Japonsko… Jiná kultura a tak…
Počet užití drog za můj život: Nulový o.o sad :DD
Počet piercingů: Žádný o.o
Počet tetování: Měla jsem jen hennu o.o
Kolika věcí v mém životě lituji: Uuuh… Já nevím :D všechno zlý je pro něco dobrý… o.o Že jo o.o //To určitě... si povíme >_< //

Žádné komentáře:

Okomentovat