čtvrtek 28. listopadu 2013

Řetězák o módě! :D

Moje ingorantská dušička.. co se oblíkání, módy... prostě tak.. týče... tohle nemůže nechat nezodpovězené! Teď jsem to našla :D so... já prostě musím! :D
Do prčic o.o nějak jsem začala použíat vychlámaný smajlíky... nya. to hned přejde ^^

Máš rád/a modu?- Mám ráda oblečení. o.o
Jakej styl máš nejradši?- Vím já o.o černočervený~ ale komu se má chtít strávit hodiny nakupováním... mít prachy, mít mamku, které je někde, že chci furt něco novýho.. pohoda o.o ale v tomhle v čem žiju \o.o/ jsem ráda že mám po čase novou mikinu o.o
Co je v tvým štaníku nej? - Asi ty gatě, co už se skoro nedaj nosit o.o a druhý gatě o.o a vestička, košile o.o
V čem se cítíš pohodlně? - ve volných teplákách a volném tričku... Když nemůžu jít ven v teplákách, rifle super... (typisch chlap >w> džíny a tričko \o.o/ )
V čem se cítíš sexy? x) - Tak tohle mi je někde o.o xD
V čem by si nikam nešel/a?- ... magu říct v šatech? ... dejte minějaké hezké šaty a nema problema o.o
Nosíš rád/a doplnky? - není čas nasazovat o.o a není jich tolik co by mohlo být o.o
Kde nakupuješ? - žádné značky o.o jen někdy~
Koupil/a sis něco u Tamanu? Mám takový pocit, že dělat módní řetězák, když mě móda moc nezajímá, je blbý o.o but don't care...
Záleží ti na botech? - Ne. Stejně se k lepším botám nedostanu o.o
Jaké botky nosíš nejradši? - Kumík če glády QuQ'
Koupil/a sis něco tento týden na sebe? - Noup.
Jak často nakupuješ?- Neviem~
Máš rád/a nakupování? - Nenávidím o.o neumím(nemůžu) si vybrat co chci, je to drahé, mátinka nekoupí o.o
Kolik běžně utrácíš? - Dokud mamka platí, utrácím~
Máš nějaký modní vzor? - Chloë \o.o/
Líbí se ti co nosí tví příbuzní? - mamka ne, ocko jup, nevl ocko... ne :D ... nevl mátinka celkem ano... strejdové jop, bratránek ano \o.o/
Líbí se ti co ností tví kamarádi? -Vesměs yep.
Kritizuješ je někdy? - Proč o.o neřeším o.o možná někdy si něco řeknu o.o ale momentálně neřeším nic o.o
Pochválíš je někdy? - To jo, ale ne často. Nejsem chválící typ o.o
Víš z jakého blogu je tento ,,modní" řetězák? - Nezajímá ma to :3
Napiš 5 lidí co mají pokračovat: Srát na to :'3

Tak jsem, myslím, právě svoji náladu trochu zhoršila... cítím se mnohem víc ignorantsky o.o ... ale jediný, koho teď můžu poslat do prdele je N., která odepisuje rychle, mamce nic říct nemůžu, nebo mi vyhodí všechny věci xD aneb takový bordel, co tu teď mám, jsem ještě nikdy neměla o.o
... Don't care o.o

Edit: I ona už je unicorn o.o

Žádné komentáře:

Okomentovat