pondělí 11. listopadu 2013

Jednou jsem už měla vymyšlený super nadpis...

~ ♥ ~
... a of course Kuma to zapomene \-.-/
Žádná novinka. Někdy příště...
So... 1. Mám hlad. 2. Můj pokoj je stále v katastrofickém stavu a pokud nezačnu uklízet, bude to horší a horší... ale mamka ještě nedošla ze školy, so mě nemá kdo popohnat :'D 3. Deníček udělal hop a spadl ze stolu... báka. 4. Vyvolení gavarili porusky... pogodička...
5. O čem sakra budu psát \o.o/
Tádam...


Jak si na tom s jídlem?máš ho ráda?
° Vycházíme spolu dost dobře. Nehádáme se… Mám ho ráda :D
radši sladký nebo slaný nebo kyselý?
° Uuum… Asi slaný o.o
co takhle dát si špenát?
° Dnes ne… :D Ale až budu mít chuť, why not :D // ani dneska ne o.o //
jak často chodíš do KFC nebo do McDonald?
° Podle toho, jak často jezdíme na návštěvy :D //se vsadím, že až pojedeme za strýcem, tak cestou tam i nazpět budeme mít zastávku v Meku~ A Kumíček si možná vyžebrá radši KFC, páč chce kuře \o.o/ //
solíš hodně?a co pepř?
° Jakože… Myslím, že solím normálně :DD Nemám ráda kořeněný, pálivý jídla... // Babča nám udělala guláš... se slovy... je trochu ostrý... jo... nebyla jsem schopná sníst víc jak dvě lžičky \o.o/ //
jaká je tvoje nejoblíbenější značka bonbonu?
° Marshmallowny :D Takže jojo \o.o/ :D
maš radši cucaci nebo gumový ponbony?
° o.o Cucací :D ... to se s Marshmallowny vyvrací, že? :DD So... jak kdy.
si vegetarián?
° Mein Gott! Nein!
a co teda ty a maso?
° o.O No já nevím, jsme fajn :D A abych se zmínila o tom kolenu… :D Mám ráda kolínko ~o.o~
kolik vážíš?
° Jsem na tom docela dobře :D A hubnu :3 Je fajn, chodit do voleje :‘3 //A je fajn nevidět tu šedesátku i přesto, že jsem byla u Ravíka a jedla jsem a pila dost často - že jsem ani večeři nebyla schopna chtít ;D :) //
budeme končit?
° Nemám ráda takovou otázku ._. v dotazníku ._.
podíl kalorií v jídle,nebo jíš to co ti chutná?
° Proč bych to měla počítat :‘D Nejsem na to nějaká háklivá, jím, co chci :D
jaký je tvoje nejoblíbenější jídlo?
° Pizza :3 Špagety :3 Krupicová kaše \o.o/ A česneková polívka!!! A Kolínko!!! :D //A Tortila :D s dost dobře rozvařenou tou zeleninou, abych to necítila upe extrémně ;) //
co si myslíš o poruchách přijmu potravy?
° o.o Eto… Asi se k tomu neumím vyjádřit o.o Do Kumíska jde všechno... no... syrové rajče a papriku opravdu nepozřu! ... ale vařenou teda asi dám... (jestli je vařená správné slovo :D)
... ale třeba... zvládnu mrkev, ale jakmile je z ní dušená mrkev tak se jí vyhýbám~ :D Ale ne tak jako rajčeti/paprice o.o

____

Tak jsem zabila místo v článku~ Jsem dobrá... A to jsem to ani neměla v plánu...
Teď si pěkně spapám polívečku a zřejmě pudu uklízet... *otočí se za sebe* ten pohled... x_x I will meine selbste Putzfrau! Gleich! \o.o/

Žádné komentáře:

Okomentovat