pátek 29. listopadu 2013

More ... questions \o.o/

Jsem docela produktivní :D Chjo~
Nevadí... Chtěla bych si povídat o.o/

Máš rád/a řetězáky ? Ne. Zabíjím čas a pomáhá mi to přemýšlet nad životem o.o díky některým otázkám...
Tvůj oblíbený den ? Úterý, středa, pátek, sobota... Kdo by věděl, proč o.o?
V kolik hodin chodíš spát ? Kolem jedenácté lezu do postele.. pak podle nálady píšu/nepíšu do deníku, nebo ještě koukám/poslouchám něco v telce... a někdy mám svoji depkařskou hodinku o.o
Máš rád/a přírodu ? Yup...

Baví tě přírodopis/biologie? Noup!
Podívej se doprava, co vidíš ? Bordel.... Bordel everywhere! Jen postel zůstává uklizená :3
Těšíš se na zítřek ? (psáno v pátek)... Ano. Žádné testy :3 Snad půjdu na volej o.o a pááátek \o.o/
Učíš se angličtinu nebo němčinu ? >.> obé \o.o/
Ve které místnosti právě jsi ? Mein Kinderzimmer >.<
Máš zítra nějaký předmět, který nesnášíš ? Biolu? Naprosto nepotřebný předmět, ale aspoň 45 minut na čtení knížky :3
Bawí tě ještě tenhle řetězák ? Ne o.o Nevím. Píšu to mechanicky... Mám u toho skleslej ksicht, mám vypnuto, myslím, že jsem nasraná, takže to, že je to napsané jako "bawí" mě docela vytáčí, ale nejde to na mě poznat... Dneska jsem se moc nesmála...

Jestli ne, tak to máš blbý, pokračujem ;) A jak je mi tohle u prdele.. jen ěm to zase více vytočilo o.o Potřebuju sportovat! Potřebuju sakra bněco dělat, abych zase byla......... větu nedokončím, nechci o.o but. žádné přídavné jméno...
Hraješ na počítači hry ? Jaký ? Minecraft... Mario.. nějaké kraviny..
Koukáš v tv na Ordinaci v růžowce ? Když teď zapomenu přepnout na Primu, jop.
Jaký je tvůj styl ?.. Emo, barbie, skate.. ? Nemám štýlo...
Kinder Bueno nebo Kinder mléčný řez ? Bueno...
Mandarinka nebo pomeranč ? Asik mandarinka - ale dobrá mandarinka!
Špagety nebo kuřecí čína ? Špagety.
Maliny nebo ostružiny ? ... Maliny asik o.o .. s ostružinama o.o
Fanta nebo sprite ? Fanta o.o


Jak by si se jmenovala v kouzelnickém světě? Екатерина Смит [Jekaterina Smit]
Jak by vypadal tvůj patron? Unicorn \o.o/ ... fretka
Byla by si z čistokrevné rodiny? Ne o.o Buď bych byla z mudlovské rodiny, nebo... nevím, otec by byl čaroděj o.o
Co by si viděl/a v zdrcadle z Erisedu?Hromadu jídla... a maybe i něco jiného o.o
Jakej by byl tvůj bubák? Pavouk maybe o.o
Do jaké koleje bys patřil/a? Mrzimor...
Za co by ses přeměnila jako zvěromág? Kočka... or fretka...
Co by sis vybrala jako viteál? Nějakou vzácnou sochu, aby ji měl každý na očích, měl k ní úctu a nechtěl ji zničit a přitom by si ji se mnou hned nespojil... Ale kdybych chtěla umřít, tak deník ofc...
Jako bys chtěla mít hůlku? Určitě dlouhou.... 13 palců možná o.o a matroš mi je... jedno.. ale jádro třeba s tím.. vlasem z ocasu Unicorna.. a nebo kus rohu o.o
Jaké bys měla čarodějné zvířátko? Fretku o.o
V jaký době by si chtěla navštívit Bradavice? V té filmové ofc o.o viděla bych slavného Harryho Pottera, McGonagallovou o.o ...

Žádné komentáře:

Okomentovat