pátek 15. listopadu 2013

Um o.o ... FUCK THIS!

Banzai~ nějaká depresivní gifka...
So! Nic moc nenapíšu.. 1. mám ještě řetězáky... 2. už prostě nemůžu... psaní pravou rukou je náročné... i když si už celkem zvykám na klávesnici - ale stejně to je někdy o nervy ._.
Mít zlomenou ruku je na piču... dost... ale je fajn, že je zima. Aspoň teď jsem ráda za zimu, protože v pěkné počasí by mě to sralo :/ ... a teď zase mrznu... pohoda - si nevyberu...



Je někdo na světě, kdo o tobě ví úplně, úplně všechno? Někdo, jako tvoje zpovědnice?
Zpovědnice? Tak určitě :D Nomík :D // v poslední době se to zase trochu uklidňuje o.o a bude víc.. páč s tou rukou psát slohy... haha//

Kolik opravdových přátel kolem sebe máš?
Eeeeh… Nenuťte mě nad tím přemýšlet… Odpovídám často, že tři… jednou jsem to už i utla na dva, ale furt se držím té trojky no o.o

Co si tě napadne pod "slovem" "Anděl"? Představuje smutek nebo nevinnost a něžnost??
O.O Wut? Ta otázka je dobře položená no >.> Napadne mě nějaká nadpřirozená postava s bílými křídly… :D A nebo mě napadne jeden můj OC… jehož andělská podoba je upe normální… jen.. je mrtvej no. :D chudák o.o

Co (?) pod slovem "Smrt"?
Vykoupení \o.o/ //Yeeeaaah, I wanna die \o.o/ //

Myslíš, že až jednou přijde tvá osudová chvíle, že se později znovu narodíš?? Zkrátka, věříš na posmrtný život?!
Jop o.o

Věříš, nebo si to alespoň myslíš, že žije ve vesmíru jiná "populace" lidí??
Ani ne o.o Nikdy je nepoznám… zatial. :D

Tohle.. byl moc divný… řetězák. o.o'

A ještě jeden:

  • Čteš ráda časopisy? Jop… Jak který teda :D
  • Tvůj oblíbený den? Asik sobota o.o A úterý, pátek… a pondělí :D a středa xD Vlastně bych sobotu neměla mít ráda… To nemám nic na práci :D // momentálně asi bude vést sobota - páč jestli se ta ruka brzo nějak nezlepší, budu si v klídku depkařit doma...//
  • Máš ráda přírodu? Jako… jo… :D Ale nějaký štreky… o.o/
  • V kolik hodin chodíš spát? Boha, na to už jsem v některých odpovídala :D Kolem jedenácté a později :D
  • Baví tě přírodopis/biologie? Bože NE! :D //Bože! :D//
  • Podívej se doprava, co vidíš? Pravá strana… Nástěnku :3 A začínající bordel :D (stále je neděli 20. 10.) //15.11.: už trochu uklizeno :3 Nálet mátinky ^^" //
  • Těšíš se na zítřek? Jooo \o.o/ // Why... aha.. já se tehdá těšila na pondělí, chápu... Dnes se na zítra ani netěším ._. //
  • Učíš se angličtinu nebo němčinu? Oboje o.o
  • Ve které místnosti právě jsi? V pokojíčku :3 //Jeá o.o //
  • Máš zítra nějaký předmět, který nesnášíš? Češtinu :D Seminář :D //A jelikož se vrací dějepisářka, tak od příštího týdne i dějepis :D //
  • Hraješ na počítači hry? Ovšem :D //jsem omezena! jako správná gamerka su upe v piči páč nemůžu hrát! Můj UM na paintballu dělá páoá Q_Q/ //
  • Koukáš v TV na Ordinaci nebo na VKV?  Ordinaci jsem sledovala, poslední dobou místo ní koukám na kriminálky :3 // VKV jsem nikdy neviděla //
  • Kinder Bueno nebo Kinder Maxi King? Spíše Bueno o.o
  • Mandarinka nebo pomeranč? Mandarýn \o.o/ :D //ale pomerančový džus >:3 moj kamoš v depkařských dní :D//
  • Špagety nebo kuřecí čína? Určitě špagety o.o
  • Maliny nebo ostružiny? Uuuh… Mix :3 Ale spíše maliny :3
  • Fanta nebo sprite? No… Tak tady Sprite, ale jinak Mirinda! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat