čtvrtek 21. listopadu 2013

Um o.o Lass das sein o.o

Zase retezak... zase ho prepisuju, aby byl aktualni...



Mám sourozence? Nevlastní.
Poslední sms? Růži... že se zpozdím do školy a ať mi zdrží test... došla jsem brzo a někdy o velké přestávce se mě zeptala.. "Tys mi psala?" "Vole..."
Poslední hovor? Mátinka beztak...
Líbí se mi někdo? Yup.
Jsem ve vztahu? Noup.
Jsem šťastná? Víceméně.

Zklamala jsem se už v někom? Určitě o.o
Měla jsem výčitky svědomí? Ovšeeem.
Oblíbené číslo? 3,13…
Oblíbená barva? Černá, fialová… i červená nu…
Jakou písničku jsem poslouchala naposledy? Always, tuším o.o
Jsem se sebou spokojena? Docela ._.
Poznám takového člověka, který je do mě zamilovaný? Tož… o.o Možná asi ano… Furt si myslím, že jo… >.>
Mám piercing? Noup
Mám tetování? Noup
Zima nebo léto? Léto
Jaro nebo podzim? Jaro (ale ne, že bude celou dobu zima :D)
Je takový člověk, kterého nenávidím? Ze srdce nenávidím? :D Není… Ale možná… že ta macecha… :D Ale ne :) To už bych radši zabila někoho jiného…
Jakou barvu mají mé oči? Čokoládovou :3
Co dělám ráda? Hraju volejbal, plavu, kreslím, čtu, bruslím… kdysi jsem měla ráda hraní COD, ale nemám to nainstalované… :(
Kouřím? Nikdy.
Jaké barvy mám vlasy? Vymytá růžová! Fuck >< prostě.... dačo.
Kdy mám svátek? 25. 11. >:3
Kdy mám narozeniny? 28. 12. ...
Mám domácí zvířata? Psa.
Oblíbený film? Hooodně \o.o/ Většina těch, co se inspirovala Marvelovými komiksy, říkám-li to dobře… Prostě ty filmy, co jsem natočené podle komiksových postav :3
Jsem žárlivý tip? Možná o.o
Umím udržet tajemství? Jak které… Spíše si myslím, že ano. Cizí ano. :D
Jméno nejlepší kamarádky? Jééj, Nomík… třeba :D
Chybí mi teď někdo? Ovšem… Ovšééém...
Jaké barvy mám mobil? Taková stříbrná… to je tak, když se ten normální rozhodne na mě vysrat… ._. :DD ... a novej taky bude stříbrnej :D
Moje první básnička? Mnou vytvořená? o.o neviem
Bydlím v domě nebo v bytě? V bytě.
Pro koho bych i zabíjela? Pro co! Pro jídlo. :D
Mám počítač nebo notebook? Počítač… a netbook… :D ... a když řeknu, že se podařilo rozjet notebook, který už byl na odpis, budu moc velká maniačka? :DD Každopádně notebook dělá pápá o.o/
Počáteční písmeno mého křestního jména? K o.o
Oblíbené jídlo? Pizza, špagety, krupice…
Udělala jsem už něco v hněvu, čeho jsem litovala? Asi ano… určitě o.o
Hrabe mi často? Často? Častěji. :D
Jaké plemeno psa mám? Westík.
Jakého psa bych chtěla? Huskyho… To, kdybych ho nechtěla na ňuňání… Ale jinak něco přítulnýho :3
Bude kniha z mých básniček? Ne no…
Byla jsem už v zahraničí? Jop
Kdy má narozeniny můj nejlepší kamarád? Už všichni narozky měli :D takže zas za hodně měsíců :D
Jaké jídlo mi nechutná? Zelenina… ne obecně, protože něco s ním, ale vždy to takhle řeknu.. „Nejím zeleninu“. :D
Jakého zvířete se bojím? Pavouci \o.o/
Oblíbené chlapecké jméno? Tomáš…
Oblíbené dívčí jméno? Lucka…
Miluji horory? Jako… nevadí mi :D
Věřím na duchy? Jako… jo. :D
Stala se už taková tragédie,na kterou nikdy nezapomenu? Možná o.o
Mám takového kamaráda, na kterého se můžu spolehnout? Snad yup o.o
Kdybych byla milionář,co bych udělal s penězy? Naučila bych tě skloňovat slovo peníze, psát správně mezeru za čárkou… Já nevím, koupila bych si barák, postavila si tam bazén… :3 ... A udělala si volejbalové hřiště!!! >:D
Jde mi o vzhled nebo o vnitřek? Asi o oboje o.o
Na co se podívám jako první na klukovi? Na vlasy, oblečení…
Pomohla bych i neznámé osobě? Možná o.o
Nadávám? Aaaaano :3
Co je nejdůležitější na světě? Světový mír \o.o/……… >.>
Jaké známky mám ve škole? Zatím jsem cajk ... zítra si nechám dát pětku... možná dvě o.o
Slunce nebo měsíc? Měsíc o.o
Hraji na nějaký nástroj? Už ne, ale umím na flétnu.
Chodím na nějaký tanec? Noup.
S kým jsem byla na silvestra? S rodinou.
Do jaký chodím třídy? Druhák.
Když jsem poprvé viděla Titanik,plakala jsem? Nikdy jsem se nedostala takhle daleko, nikdy jsem to neviděla celé, nikdy to celé neuvidím! :D Fakt jsem nebrečela -.-
Jaké barvy mám tričku,které mám právě na sobě? Mám žlutou noční košili o.o
Jaké barvy mám kalhoty,ketré mám na sobě? Um o.o nemám kalhoty O.O :DD
Jsem oblíbená? Ani ne :D Ale jsem oblíbený šašek. To jo...
Znám některé lidi od škoky? No… Pamatujeme si na sebe. Ale nepíšeme si… asi takhle… S někým bych se klidně znova bavila, dokonce dlouho uvažuju, že bych některým třeba napsala, ale proč se jim montovat do života… Proč se někomu vnucovat, otravovat... >_<

Žádné komentáře:

Okomentovat