středa 27. listopadu 2013

Další řetězáčik o.o

Sádra! Jeááá ~o.o~
Konečně nějaký světlý okamžik v mojí sehr depresivní náladičce >w>



Jsi….
  • Upřímná? Snažím se… skoro si myslím, že v poslední době jakoby víc... páč se nechci přetvařovat, že jsem happy.. není důvod o.o je to moc silný na to, abych se zvládla usmívat o.o
  • Seběvědomá? Obvykle ano ._.
  • Hodná? Hihi… :3 Jo :D
  • Přátelská? Jop
  • Uzavřená? Taky..
  • Samostatná? Jak kdy
  • Rozhodná? Jak kdy o.o
  • Sobecká? Docela ano...
  • Hádavá? Ani ne… jak v čem... radši neřešit ><
  • Ulhaná? Ani ne...
  • Agresivní? Ne o.o jen někdy vybouchnu
  • Tvrdá? o.o Ne.
  • Jemná? Spíše :D
  • Milá? Asi jo… já nevím…pokud nejsem smutná, nasraná, a kdo ví co ještě, umím být milá...
  • Ukřičená? Možná o.o
  • Společnost? O.o Společenská? Jako… jo. ... momentálně ne... nechci vidět druhý lidi... a přesto... don't care o.o
  • Samotu? Whaaaat \o.o/ Někdy je chyba \o.o/ Nemá tady někdo být, jestli Mám ráda? :D -> Mám ráda dobrou společnost, mám ráda samotu, protože někdy je fajn užírat se… :D //jo, chci mít vypnuto, chci projít tou... terapií tmou OuO //
  • Lidi kolem sebe? Jak které ^^
  • Přírodu? Ale jo o.o
  • Jídlo? Joooo! // JOOOOOOOOOOOOOO!!!!! //
  • Když Ti někdo lichotí? Jop :3 Hodně o.o
  • Hudbu? Ano
  • Pořádek? Jop :3
  • Smích? Aaano :3
  • Srandu? Záleží, jakou… Každý humor nepřijmu… :/ ^^‘

  • Něco,co na sobě opravdu nesnášíš..
    Já nevím! XD Nepopíšu to :D
  • Co nesnášíš na Životě…
    o.o nevím......
A teď něco,co se Ti na sobě líbí…(Vlastnost/Vzhled)
  • Vzhled: Vlasy :D
  • Vlastnost: Umím rozesmívat… A udělat ze sebe totálního debila ._. :D
  • A co miluješ na Životě…
    Já nevím o.o //vím přesně s jakou literární postavou se můžu momentálně srovnat.. jen s tím rozdílem, že já mám v životě nějaký ten cíl.. a i když vím/mám tušení, že to nezvládnu, tak na to seru o.o říkat, že nemáte cíl je blbý... každý má nějaký cíl o.o //
  • Co máš ráda na svých přátelech a proč jim tak věříš…..
    xD „a proč jim tak věříš“ … nemám takhle dobré přátele… Ale můžu jim věřit, protože vím, že si to nechají pro sebe… Třeba Nice takhle věřit nemůžu, proto mám strach jí cokoli říct :‘DD I to „Ahoj“ je strašidelné :DD ... //Nika... Nika... nekomentovat... Tý vole. Komu můžu důvěřovat o.o //
  • Co nemáš ráda na svých nepřátelech?
    Nepřátelích… Jejich povahu. Nejvíc…
  • Tvůj oblíbený výrok?
    „Blbí!“ :D a… „Když jsem baka, tak jsem baka“ ...
Už jsi….
  • Někdy lhala? Yup
  • Něco zapřela, abys pomohla druhému? Asi ano o.o
  • Na sebe byla někdy pyšná? Yup :3
  • Někdy milovala? Yup o.o

2 komentáře: