středa 30. října 2013

тыква ~ Tykva \o.o/

Všichni... "Všichni" vydloubávaj dýně... A já, jelikož je nepěstujeme, a je drahá ._. tak mám utrum! CHJO! Takže se doma užírám nudou a dělám bordel s něčím jiným :3 Vyměnila jsem plakáty na dveřích~ nakreslila jeden fanartík.. a jen přemýšlím, jestli ho vymaluju nebo ne o.o ale asi jo o.o
A...! Protože tykva! Samozřejmě jsem sáhla po barvičkách na gesicht ^^


Nuže.
Nebudu se vyjadřovat k mojí náladě, páč mě to nebaví. Ale! :) Sign jenom vytvořím :3 Mohla bych se vyfotit, ale som líná a font v pc je lepší... Jenom to nevypadá tak... pěkně, protože je mnohem hezčí napsat jméno na kartičku a pak to vyfotit... je v tom totiž cit \o.o/ :D
Ňuf~

A teraz k nejdůležitější věci článku. trololo. noup~




Miluju... Jídlo o.o
Jsem... Baka :D
Hrozně ráda... jím! :D
Štitím se... pavouků :D
Počítač... is awesome \o.o/
Mám alergii na... práci o.o
Bojím se... pavouků~ ... a zubaře \o.o/
Respektuju... pár učitelů… :D I když to tak někdy nevypadá… To dělá zbytek třídy :D


Tvoje nej pití Pfff… Džusík… pomerančový…
Tvoje nej jídlo Pizza, špagety, krupicová kašička :3
Tvoje nej trapasy Nic moc o.o :D
Tvoje nej rádio Neviem :D
Tvoje nej roční období Asi léto o.o
 


2 komentáře: