neděle 20. října 2013

Když je těch článků tak málo... :D

Tak jsem si našla nějaký "řetězák" o.o 100 otázek... ah, bylo to celkem fajn, v pohodě otázky... :D

100 otázek, na které se nikdo neptá




  1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Se zavřenými o.o
  2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Ne? o.O
  3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Jsem líná rozdělávat žaluzie… Takže se zataženými :D
  4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Noup o.o Třeba někdy…
  5. Používáš post-it nálepky? Nemám, nepoužívám o.o Ale kdyby byly, určitě ano :D
  6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Možná? Ale spíše… Já ne :D
  7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Medvěd, to je přece rodina \o.o/ :DD
  8. Máš pihy? Ne o.o
  9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Jo o.o Spíše se o to snažím, vždycky se zasměju, když na mě míří foťák o.o Jen když jsem nasraná, tak se mračím jak nejvíc to jde…
  10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? Lenost o.o (já irituju sama sebe o.o) Blbost :D (bože, zase xD) To, že jsou mladí a už pijou a chovaj se hnusně. A drzost k učitelům… v momentě, kdy mi to k nim už přijde nevhodné, páč všechno má své meze…
  11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Jednou jsem to počítala… na dovolené, protože jsem byla nasraná :D A spíše mě zajímaly metry, no o.o
  12. Už jsi někdy stanovala? Jo. A brouci byli všude o.o
  13. Kdy jsi naposledy stanovala? Někdy… někdy… ani nevím, s kým o.o
  14. Tancuješ někdy i bez hudby? Ne o.o
  15. Koušeš tužky? Už ani moc ne :D
  16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Strávila? o.o S Peťou o.o s rodinkou o.o a jinak spolužáci a tak jako lidi se kterýma se stýkám každej týden… (ne, že by rodina ne, ne že by Peťa ne… ale. Spalo se \o.o/)
  17. Jak velkou máš postel? Dost velkou ^^ Patrovka, manželská o.o
  18. Jaká je tvá písnička týdne? Mmm… IDK o.o možná vložím na konec článku o.o *dělá si poznámku*
  19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Ne, jen se nad tím vždycky pousměju o.o
  20. Díváš se na kreslené filmy? Anime… Mmm.. někdy.
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Já nevím \o.o/ Avengers, páš je tam Iron Man, Thor, Kapitán a Hawkeye \o.o/ A Hulk >.> (ten ma nezajímá no :D ne jeho zelená verzia :D)
  22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Chtěla bych mít v baráku podlahu, aby se dala odkrýt a do ní to schovat Q.Q
  23. Co piješ k večeři? No… :D Kdo ví o.o :D Přímo u večeře nepiju, myslím o.o
  24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Tatarka o.o Teda: Do tatarky o.o
  25. Tvoje oblíbené jídlo? Moje špagety Carbonara :DD Ryby \o.o/ Kapřiško vede o.o a dále třeba… třeba… :D Bramborový salát o.o ale furt z něho vydloubávám to, co mi nechutná o.o
  26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? Harry Potter, Iron Man, Avengers, Thor, Batman, Spiderman, Wolverine… Jejda, samé takové :DD
  27. Koho jsi naposledy políbila? ._.
  28. Byla jsi skautka? Noup o.o
  29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Noup o.o
  30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? xDD Jako, psala jsem dopis… ale nakonec jsem ho pěkně roztrhala, aby nikdo neměl v úmyslu ho náhodou skládat… A nakonec jsem to přetlumočila xD Ale jinak to byl asi dopis pro Nomíka.
  31. Umíš u auta vyměnit olej? He, času dost :D
  32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Myslím, že ani nikdy nedostanu… Ne u nás ve městě… Známe se s policajty, určitě je ukecám i já, až budu řídit… A kdyžtak si vždycky nachystám prachy :DD Ale ne, já budu jezdit podle předpisů :3
  33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Jestli se mi to někdy stane, budu si připadat jako debil. Fakt nechámu, jak se to někomu může povést o.o
  34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Neviem o.o
  35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Mmm… Makovec, toasty o.o Cheerios nebo Nesquik s mlékem o.o
  36. Kdy běžně chodíš spát? V týdnu kolem jedenácté, o víkendu… kolem půlnoci, tento víkend jsem to tak nedodržela no o.o :D
  37. Jsi líná? A jak! :D A je mi to jedno… Ne, jsem líná jenom kvůli tomu, že nemám co na práci :D
  38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Dvakrát jsem byla za šaška, to si pamatuju o.o Pak nějaká karkulka o.o jinak si nevybavuji o.o Jo! Éra čarodějnice! :D
  39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Krysa \o.o/
  40. Kolik jazyků umíš? Česky, něco plácnu slovensky :DD anglicky, německy… a pár slovíček parusky \o.o/ a trochu víc toho umím japonsky :D
  41. Odebíráš nějaké časopisy? Jop, Drive. Anglický časopis… už jsem nedočkavá, je to strašně tenký a chodí jen jednou měsíčně… :D Už aby to došlo! :D
  42. Máš radši lego nebo pexeso? Nooo… Kdyby to bylo lego na Harryho Pottera, vítězi samozřejmě lego, ale jelikož se více setkávám s obyčejným legem, vítězí pexeso, protože v něm taky docela často vítězím o.o >w>
  43. Jsi tvrdohlavá? Jak v čem…
  44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? Neposlouchám ani jednu, od Gábiny jsem ještě nic neslyšela… ale… Dávám spíše Lucku o.o
  45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? O.o Neznám…
  46. Máš strach z výšek? Asi jo o.o
  47. Zpíváš si v autě? Jasné :D
  48. Zpíváš si ve sprše? Když jsem sama doma a jebne mi v hlavě… :D
  49. Tancuješ v autě? WTF O.O :DDD Ne xD
  50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Jooo \o.o/ A klidně ještěěěě \o.o/ :DD
  51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Nooo, byla jsem se fotit na pas :‘DDD ale to mě fotila ta blbá baba. xD So, asi na vánoční fotku o.o
  52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Ani ne, nebo jsem se s takovými nesetkala :‘DD Což je jasné, že nesetkala XD
  53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Trochu. Ve škole je tou dobou záhul o.o Ale já jsem momentálně ve stresu furt, takže si myslím, že o Vánocích to bude jenom lepší XD
  54. Už jsi někdy jedla pirožky? Noup o.o
  55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Idk o.o xD
  56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Bože, to je otřepaá fráze… xD „princeznou“ ale to fakt ne, jen jsem to plácla ve škole a pak jsem to musela použít ._. Jak idiot… ><‘ Jako malá jsem chtěla být vrchní stavitelka z lega! XD Určitě jsem chtěla být paní učitelkou :3 ^^
  57. Věříš na duchy? Jasné o.o Nebo jako.. nadpřirozeno… o.o
  58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Aaano.
  59. Bereš denně vitamíny? Noup.
  60. Nosíš pantofle nebo bačkory? o.o papuče \o.o/
  61. Nosíš župan? Mám… ale je mi velkej xDD a vůbec mě to nebaví nosit xD Ale když už si na ně vzpomenu, je to faaajn :3 :D
  62. V čem spíš? V pyžamu >.> Jen někdy se zapomenu přeslíct, a když vylezu do postele, jsem líná slízat…
  63. První koncert? Etoooo \o.o/ Byla jsem někde vůbec o.o
  64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Billa, páč je nejblíž. Ale jinak vůbec! Kaufland ^^
  65. Nike nebo Adidas? Eto o.o Je to značka, víc nic. XD Ale spíše Adidas o.o
  66. Brambůrky nebo křupky? Brambůrky!
  67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Spíše semínka o.o
  68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Noup.
  69. Brala jsi někdy hodiny tance? Noup. Ale na základce jsem tančila a i jsem jela na soutěže >w> Ale společenský tance? Strašidelné o.o
  70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Em… Nevím :‘D
  71. Umíš srolovat jazyk? Ako? o.o Možno? :D
  72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? Ne, ale určitě bych byla dobrá! :DD
  73. Už jsi někdy plakala radostí? Jop :D
  74. Máš nějaké gramofonové desky? Já ne o.o
  75. Máš gramofon? Noup o.o
  76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne, ale ráda podpaluju jiný věci… xD
  77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Aano…
  78. Čí koncert bys ráda viděla? Jéžiš já nevím \o.o/ KAT-TUN \o.o/ XD Nebo na Shakiru QuQ Jojo, Shakira o.o
  79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? ._.
  80. Studený nebo horký čaj? Teplý \o.o/ Studený už není dobrý…
  81. Čaj nebo káva? Čaj.
  82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Určitě čokoláda. Mléčná. A když gumoví medvídci, tak červený medvídek :DDD
  83. Umíš dobře plavat? Jop, ale moje fyzička je tatam… :D Ale chci začít, snad se k tomu ve čtvrtek konečně dokopu, aspoň budu mít zase více zabraného času a nebude taková nuda… :D
  84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Ovšem o.o
  85. Jsi trpělivá? Někdy…
  86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? o.o
  87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? První místo? :D Ne o.o
  88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Noup o.o
  89. Máš raději černé nebo zelené olivy? ANI JEDNY! :D
  90. Umíš plést, nebo háčkovat? Neumím Q_Q
  91. Ideální místo pro krb? Obývák o.o of course o.o
  92. Chceš se vdát? Ne.
  93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nebudu.
  94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? >.>‘
  95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? xDDD Možná spíše vztekem, ale to bylo kdysi… :D
  96. Máš děti? Nebudu.
  97. Chceš děti? Bože chraň o.o Leda adoptovat a nějaké hodné o.o
  98. Tvoje oblíbená barva? Černá a fialová
  99. Chybí ti právě někdo? Jop…
  100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? 1. Prohlásila jsem nedávno, že ve škole jsem nejvíc brečela v dějepise.. Protože se mi v něm nedaří, tak jsem si ráda poplakala :‘3 … A tenhle rok je to zatím v cajku, máme super učitele… a to, že teď každou hodinu brečím, není tím, že bych byla smutná, ale prostě jsem strašně vychlámaná, že začnu bulet :D A minuý týden do bylo… nejvíc… Učitel se zeptal na něco a vyvolal mě.. a já plácla blbost… Třída se zasmála, pokračovala se dál.. o chvíli později… na mě.. že proč jsme jezdili do Evropy, a co si o nás v Evropě neměli myslet… že jsme… „Blbí!“ Jsem to tak pěkěn vykřikla, celá třída výbuch smíchu, pan učitel takový pohled, poprvé jsem ho viděla se takhle zasmát :‘D … a pak jsem se z toho rozbrečela :‘D Ale stihla jsem to asi po pěti minutách zastavit XDDD  

Na písničku jsem samozřejmě nezapomněla... jen... prostě nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat