neděle 20. října 2013

Nuda... má za následky něco hrozného Q.Q

Ale až tak hrozné to není. Žiju.
:)

Jenom jsem prostě...
Hledala řetězáky...
a vyplňovala je... no prostě hrůza... Takže mám toho hafo připravenýho... :D

Protože...
Tenhle blog už není tak deníčkový, jak býval... :D
Ale možná někdy před tím dotazníkem napíšu nějaké kecy co se školy týkaj... Např. jak jsem mí spolužáci vychcaní, jak mi na nich něco vadí, jak neumím psychologii... chjo :D

Nebo jak strašná osoba jsem. Což se dá dočíst i v tom dotazníku... Ale furt to nebylo tak awful, jak by mohlo být.
Btw. Nemám jejich názvy, takže to nějak zaobalím, nemám zdroje, protože původce nedohledám a ty blogy se mi hledat nechtějí...
Za další...
Je jich snad 15, ne-li více... A všechny jsem je vyplnila dnes... Takže všechno se v tom vztahuje k dnešnímu dni, co se mé nálady týče... vesměs... :D Myslím...

Chtěla bych někdy dostat řetězák přesně pro mě :3 Ale to nikdo nevymyslí... a já bych ho nikdy nezveřejnila. Asi tak. :D

Fuuuu o.o
Už by se mohlo jít spát... :D
Taaakže... Další dotazník/řetězák... co to je ... :D Vložím někdy... někdy. o.o/ za pár dní.

Žádné komentáře:

Okomentovat