pátek 25. října 2013

Kate se ulívá ze Živlové magie \>w>/

Uuuh \o.o/
Dneska jsem přišla o pět minut později na ŽM \o.o/ Jsem rebel >.>
Jen, co to dopíšu musím dodělat plakát pro pana učitele, páč... em... měla jsem být doma tak o půl páté... no... dvě a půl hodiny jsem zmeškala, haha :D Chjo. Už to zase vidím... po půlnoci půjdu spát... Awesome ._.


Kolik ti je? - 16
Kolik bys chtěla aby ti bylo? – 18 – chci auto! :D
Hraješ golf? – Noup. A kdyby, tak minigolf ^^
Píšeš na klávesnici všemi deseti? – Ne, jen devíti :)
Máš sourozence? – Vlastní. Ne. A víc se netřeba zmiňovat, protože něco nevlastního tu určitě bude.
Máš svůj vlastní počítač? - Jop
Jsi žárlivá? – aaano.
Jsi pro Johnnyho Deppa nebo pro Orlanda Blooma? – Jééjda… O Bloomovi toho tolik nevím, takže spíše Johnny o.o
Máš tajemství, které nikdo jiný neví? – Snad ani ne :DD O mně snad musí každý vědět všechno. Zas tak jako ne, já se chovám furt nějak jinak… ale… nemám tajemství o.o Páč. Se s tím někomu svěřit musím, protože jsem moc ukecaná xD
Co nejlepšího jsi kdy uvařila? – ŠPAGETY CARBONARA! :DDD ♥
Kolikrát jsi byla zamilovaná? – o.o Asi víckrát, ale tehdy jsem byla malá a blbá… xD … Ne, že bych teď nebyla malá… jsem větší \o.o/ … a blbá… k tomu se radši nebudu vyjadřovat. :‘D Mám jenom blond chvilky no :D
Maluješ se? – Když je nuda XDD Ale mohla bych začít no >.> :D Jako… „Mám na to věk“ :D Ale bych nestíhala… už tak si budu muset začít něco ráno dělat s vlasy (jo, tuhle odpověď jsem dopsala ve čt, když jsem dojela od kadeřnice :D)
Piješ kafe? – Noup.
Co umíš nejlíp? – Srát lidi \o.o/ Rozesmívat třídu o.o A asi i rozesmávat ostatní o.o
Šla bys do superstar? – Umět zpívat, tak jo. Páč bych si z těch keců tam nic nedělala xD
Trápí tě právě něco? – Momentálně mám dost flegmatickou náladu, právě teď nic. xD
Oblíbené číslo? – 3, 13…

Žádné komentáře:

Okomentovat