neděle 27. října 2013

Askovské otázečky :D

Už ať je večer a my se jedeme umýt. :D
>.> Zjistila jsem, že se pobyt na zahrádce prodlužuje do zítřka -_-
A to je dobře, že nemáme všichni volno, jinak bychom tu byli celé volno a já se zdeptaná na tu chemii ani nepodívala. A ještě něco bych dodala... ale... netřeba.
So!
Jsem si na asku naklikala 20 otázek... :D A... pokusím se na většinu odpovědět, ale na nějaké blbosti ne. :D

1. Jaký film se ti naposledy opravdu líbil?
Takže... protože jsem minulý týden viděla poprvé celou Mamma Mia!... tak to říkám až teď. Nikdy jsem neměla "odvahu" pustit si to, páč se mi to nelíbilo... Ale ten příběh byl pěkný a ten jeden ocko byl fajný :3
2. Které jsou tři nejdůležitější události ve dvacátém století?
Sad... Na tohle bych neodpovídala jen z principu, že já a dějepis... Oh god. So... Druhá světová, sam. Československo, Česká republika. :D A jestli jsem se v něčem utla, nezabijte mě. :D
3. Který druh bobulovitého ovoce máš nejraději?
Třeba... Maliny \OuO/ 
4. Na jaký hudební nástroj bys chtěl(a) hrát?
Klavír, kytara... Nevím, na co dřív a líp. :D Oboje hned a stejně :D ... ale dá se říct, že i teď na klavír zahraju lépe, protože vím, co je která klávesa :D
5. Co obvykle držíš v rukách?
Jídlo \o.o/ A myšku... A něco na psaní :D
6. O čem si povídají muži, když u toho nejsou žádné ženy?
Taky by mě zajímalo. :D O nějakých kravinách~ :D
7. Co je tvým oblibeným odpočinkem?
Vana, spánek :3
8. Jak vidíš svou budoucnost za 5 let? 
Snad budu mít maturitu a řidičák... :D A snad budu na výšce...

9. Kdo je tvůj oblíbený herec nebo herečka a jaká byla jeho/její nejlepší role?
Uuuuh \o.o/ Mám asi tři adepty... :D Hugha Jackmana - Leopold (zvláštní, že neuvádím Wolverina :D), Robert Downey Jr. - Tony~ a Johnny Depp - Jack Sparrow... 

10. Za co nejvíc utrácíš?
Z mých peněz... Jednoznačně za jídlo. :D
11. Kdo jsou tví nepřátelé? 
Hmyz a jiná havěť! :D ... dějepis. :D
12. Kdyby sis mohl(a) zvětšit nějakou část těla, co by to bylo? 
To vím úplně přesně, nic. Krom toho, že bych teda mohla být vyšší... :D

13. Proč lidé lžou?
Protože potřebují... a protože nechtějí říct praudu \o.o/ Ha! :D Jsem na to kápla \>.>/
14. Co je pro tebe ráj? 
Vím já... Třeba smrt, bude klid... :D 

15. Jaký nejhorší dárek jsi kdy dostal(a)? 
To bude asi peněženka s Hello Kitty. Tehdy jsem se toho fakt lekla... A pak jsem si jak idiot ještě z vlastní vůle koupila kabelku HK... a kde je jí kone? :D Furt sídlí u N. páč jsem líná si pro ni jít... a N. se o ní už nezmiňuje, pohoda. :D 
16. Co je pro tebe lepší: spontánnost nebo měřené plánování života?
Prohazuji! :D Horší je spontánnost! :D Několikanásobně horší~ :D
17. Kolik hodin spánku potřebuješ, aby se cítit dobře?
Tak... stačí mi 11 hodin, myslím... :D A jinak někdy i šest, ale třeba po devíti hodinách spánku bych asi probuzená nebyla :DD Je to... divný.
18. Co bys pěstoval(a) na své vlastní zahradě?
Mátu :D
19. Na co myslíš, když se podíváš do zrcadla?
Vždycky myslím na to, jak jsou moje vlásky perfektní :D Dnes bych ale myslela na to, že je potřebuju nutně umýt!
20. Jak se právě teď cítíš? 
o.O To mi pěkně vyšlo na 20. otázku, jsem dobrá o.o fakt jsem si to neměnila o.o (krom toho, že jsem vlastně šla pozadu... :D od nejnovějších po nejstarší)
So... Cítím se teď dobře... :DD
Za chvíli dojede jakási návštěva... :D Budu potichu sedět hore a cítit se jako Harry :3 :DD 

Žádné komentáře:

Okomentovat