sobota 26. října 2013

Víkend~ :3

Kumík je malý stalkeříček :3 ... Keříček \._./ :D
Dneska nebude žádný řetězák, nejsem doma... A jak debi ljsem si flešku s věcmi nechala v počítači, takže nemůžu nic dělat -.- Fakt... prostě... nemyslí mi to ._. A když už, tak úplně nad ěčím jiným...

Asi si pořídám nějaký domácí keřík, abych mohla počase otrhávat lístky... Ale momentálně nejsem ve stresu, či co... nemám nervy... klídeček... A! :D Chill~
Kumík už ví význam, tak to můžu používat... :D
A nemám ani učení... kdž nepočítám nemčinu, do které musím nějak sepsat rozhovor... a pak se domluvit se spolužačkou, co budeme jak říkat... To bude náročné... v tu hodinu budu totálně ve stresu... Pokud se na čtvrtek a páte nehodím marod, kdyby mi náhodou ty prášky neudělaly dobře :'D Už ani ne týden a půjdu k zubařoj... bože... furt mi to nedochází~

Co dál bych řekla... :D
Zdál se mi úplně awesomňácký sen \OuO/ Po probuzení jsem sice byla naštvaná, asi hlavně proto, že mě vzbudili, abych šla hrát Osadníky (které jsem pak vyhrála >:3), ale během hry jsem ještě byla zkleslá a furt jsem si dohrávala ten sen... :D A zjistila jsem, že byl jako dobrej no :D Až na ty pavouky~ \-_-/


Právě do vily dorazila Agátka~ a donesla jim jídlo :D Úplně šílí... Páč měli veganský týden a nemohli žrát :DDD Bože, moje hlava xD

Jdu se zase nudit, čus o.o/

Žádné komentáře:

Okomentovat