pondělí 30. prosince 2013

Lá dí dá~

Tak si pustíme písničku, zase, už asi po milionté... Ale je to upe dobrá písnička \o.o/ A nikdo neví o čem mluvím. Best :D
Mmm...
Mám hovínkovskou rodinku... Mluvím o Pouovi...
Je to prostě nejvíc peckovní!!! :D *zapne to znova*


Je to na prd.
Myslím... že tu větu používám docela často. o.o'
Háááá, teď mě něco napadlo -a le jsem moc líná a nechce se mi nic vymýšlet, takže kašlu.... na... to.
Jestli budu.... někdy... tu písničku zpívat nahlas, tak po tom, co to zjistím, tak se asi zabiju Q.Q' :D ... dneska jsem měla o smrti taky dobré kecy... Mátinka mě srala... >.> Tak proč nezačít s tím, že se půjdu zabít... Aspoň pak mlčí... slušně řečeno... (stejně se divím, že tu není a neřve, ať uklízím)
Faaaaajn, mobil mě asi trollí nebo co.... ._.
... Už nemám jenom čtyři hovínka! :D
Už mám i sedm... ale ty fotky nejsou uložené.. a já nechápu, proč ._.
Ale nevadí.
A mám Poua fešně oblečeného >w> Je to kamoš... o.o
Chudáček už byl i nemocný... Protože já si dopřávala spánek... nechala mobil zaplý - takže mobil se vybíjel, Pouovi všechno klesalo... a mobil... se ještě ke všemu zahřál.. upe totálně :'D možná proto... trochu... stávkuje... mmm... jako bych nic neříkala....

hustýýý...
Zvládla jsem se rozepsat o.o
Bych to ani neřekla, že to zvládnu...
A to jsem chtěla psát úplně o něčem jiným - o čem bych stejně nepsala, vím to :D ... ale nevadí o.o Ať to aspoň vypadá, že jsem měla nápad...

Btw. Jsem to ještě nepsala... Mám zoubek od Baziliška, jsem super. :'D

PS: Chce to několikanásobně více awesome hadry na Poua. Q_Q Jestli tam z něj někdo dělá babu, tak to prostě nemůže, páč ty šaty..... šaty...... ble o.o'
Můj ňufák je v pohodě o.o' Jojo... o.o
... a jelikož je nějakým zázrakem skoro deset.... (A to mi přijde, jako bych před chvílí vstávala - ono půl jedné přece jen bylo "před chvílí" že jo...)tak se musím jít umýt.. a pak konečně napsat esej do Kouzelných tvorů, když z nějakého mně známého důvodu - ale trochu nepochopitelného - budeme trávit silvestr mimo domov, čili budu odkázána na můj nový mobilek a jeho super extra fabulous wifinu... (of course to takhle nepíšu proto, že bych si nechtěla stěžovat... vůbec... jenom prostě... asi nejsem zvyklá... je to na moje rychlý prsty sakra moc pomalý... ._.)

DONE! Snad mě matka nezabije, že jdu teprve teď do vany... By si mohla zkusit říct, že tam zrovna náhooodou chtěla jít taky... Zabít... taky tam mohla jít před hodinou... ._.

*okay, napřed ještě jednou tu písničku >w>*

Žádné komentáře:

Okomentovat