středa 11. prosince 2013

Nyunek #3

Hááááá... hááááá.
Mám chuť na všechno to sladké v mém pokoji, ale nemůžu si dovolit to sežrat, protože jdu zítra k zubaři... a prostě... cítím, že ty zoubky trošku bolí... Protože od Mikuláše jenom žeru sladký, žeru a žeru... a je upe jednoduché vysvětlení - zhubla jsem, proč si teda něco nesníst... Smutním... Proč se teda pořádně nepřecpat? \o.o/ Problem? Taky ho nevidím ^__^
OMG! Viděla jsem Jacka Frosta (tenhle animovaný film/pohádku) a je to awesome! ... Ofc klišé skoro na každém kroku, hodně věcí jsem předpověděla, jak jinak... Zamilovala jsem si Zajdu! \o.o/ :'3


1...nejoblíbenější sport?
•volejbal, plavání…
2...nej sportovec
•českej: asi Sáblíková
•zahranični: Nějaký skokan… :D //Tím jsem myslela plaveckého skokana o.o a nebo nějaké plavce...//
3...na čem jsi byl(a) naposledy v kině?
•Ta.. Univerzita pro příšerky.
4...maluješ se?
•Noup.
5...obvyklá barva tvého oblečení?
•Černá…
6...poslední jídlo, které jsi snědla?
•zákusek nějaký… //Čokoláda \o.o/ Shit :D //
7...piješ kafe?
•Noup.
8...v kolik hodin nejdéle můžeš přijít domů?
•v týdnu: jdu hned dom.. pokud nejdu k R.chan a to v osm mám být doma… //Eto. Teď chodím domů brzo. //
•o víkendu: nechodím normálně ven. >.> //Jéééé \o.o/ //
9...značka tvého mobilu?
•Motorola…….//Zatím! //
10...nejlepší přítel člověka?
•pes? O.o //Plyšáci \o.o/ The best hugovací věci, když nemáte koho jiného hugnout o.o //
11...umíš háčkovat-plést?
•noup :< //Já ču svetříky~ QuQ //
12...jaké domácí práce nejvíc nesnášíš?
•asi všechny o.o .. BUT! Ráda vysávám.
13...co tě vždycky dostane do nálady?
•do špatné? …//Háááá? :DDD Do špatné? Everything. :D Hlavně matka. Jedno slovo a já už chytám nervy...//
14...co se ti na sobě nejvíc líbí? ( odpověď "nic" neberu! )
•vlasy o.o //Žial nejsem z těch ženských, co se nemaj rádi. Moje sebeláska je poměrně vysoká... a právě jsem přišla na důvod, proč nedokážu spáchat sebevraždu... Mám se až moc ráda T.T Shit. //
15...dostal(a) jsi někdy diplom a za co?
•za soutěž s kompama, za plavání……
17...co si myslíš, že umíš nejlíp?
•něco s grafikou asi… kompy… //Vymýšlet sebevražedný plány \o.o/ a povzbuzovat při volejbalu~ //
18...přihlásil(a) by ses do Superstar?
•Noup.
19...čím chceš být?
•Učitelkou… or něco s počítači…
20...co bys dělal(a), kdybys potkal(a) mimozemšťana?
•“Ohayo“ o.o
21...s kým jsi teď doma?
•s rodinou…
22...máš nějaké trápení?
•Jééééép. Thank you for this question o.o‘ Velký o.o //Oooobrovskýýýý \o.o/ Chci milion plyšáků a vlastního Jacka Frosta! Ale ať hřeje! Or chci Zajdu o.o //
23...řekl(a) jsi někdy mámě (tátovi) něco, čehos litoval(a)?
•tak beztak… //Otci asi ani ne, není příležitost... a mamce určo...
24...ještě tě to baví?
•cajk… /Mám takovou... strašně vypnutou náladu :D Ale dokážu se smát. Rozesmívá mě to... ale jakmile to začnu vysvětlovat, nálada klesá.... musím se učit děják... Háááháááá!!! No a co, že už mám pětku.... dokud mám tu dvojku, tak nemůžu propadat. Jsem v cajku.... Seru na učení o.o nechce se mi... Depkařím. Když Kuma depkařím, nedělám nic pro sebe. Séééérem na život \o.o/ ... bože. :D Kliiiid. //
25...uveď 5 blogů, které by měly pokračovat
• Noup.

Žádné komentáře:

Okomentovat