pondělí 16. prosince 2013

Naděje umírá poslední~ #5

Dneska žádný gif :( ... tenhle pict je lepší...
Um. Tákže!
V rychlosti o.o
Život se mi bortí v základech. ... :D není to moc vtipný, ale musím působit nezničeně o.o
Aspoň trochu... i když zítra bude den upe o ničem. Nechci jít do školy, nechci jít nikam o.o Chci jen sedět doma - a nejlíp být ve vaně - a nic víc nedělat...


10 nejlepších přátel?
• Deset jich dohromady nedám o.o nejlepších o.o nedám no… :D
9 věcí,které potřebuji k životu?
• jídlo, postel,… pití, oblečení, mobil, prachy… maybe auto,… idk… lidi.. jsem nezmínila…
8 dobrých vlastností,kterých si na lidech vážím?
•Někdy upřímnost, toleranci, někdy jejich blbost (pokud mě to nenasere o.o), takový ten jejich optimismus,… o.o Když mě nechají být, když mi není dobře…. Um… jak to popsat…, když pomůžou o.o
7 špatných vlastností,které na lidech nemám ráda?
• Aaaah… tak to nevím o.o tak někdy debilita, naivita, někdy to ofc může být i ta upřímnost, nedochvilnost, přetvařování… něco jako sobeckost… arogance
6 nejoblíbenějších skupin?
•chjuuu o.o So. Něco hodím o.o Team, Il Divo, Kat-tun, Kabát, Simple plan, Chinaski… // Héééééh o.O //
5 životních lásek?
• Jídlo, počítače o.o………
4 lidi,pro které bych byla ochotna zemřít?
• Nějak… nechci vypisovat o.o //Já bych teď umřela snad pro každého... Jen pro dějepisářku ne :) //
3 životní motta?
Nevím… životní motto.. asi nějaké mám… o.o //Ale je daleko ode mě o.o //
2 životní chyby?
• Následky ještě nejsou u konce o.o
• Nemám tušení o.o a moje chyba to nebyla – macechy a ocka…
• (páč ty dvě jsou total na hovno :D) Hraní volejbalu? a hned na to první bod o.o
1 okamžik,který bych vrátila zpět?
• 9. srpna 2013 o.o!



Maybe... Chci nějakou pifpafku s náboji a jistotu, že nic neucítím o.o

7 komentářů:

  1. Áááááá nevím na co to je Q.Q'
    Ááááá o.o
    Damn \o.o/ To není vůbec pěkné~ o.o'
    *zabudla som odpovídat na koment ._. Báka \o.o/*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áhá...
      A já žiju v domnění, že si ten den nepamatuješ o.o'
      No nevadí \x.x/
      Damn \o.o/
      Héééhéééééééé >w>' .. *dead*

      Vymazat