neděle 22. prosince 2013

Už snad chybí jen kapřík ve vaně :(

Shit.
Už jenom několik hodin... a ta děsivá věc ukrývající se v malé krabičce vyskočí ven a sežere všechno sladké, protože to chvilku žilo pod mojí střechou a naučilo se to mým zvykům, že sežrat se musí všechno, co je dobré \o.o/ :DD
Toť úvodní řeč. :D *gome gome :D*
*Katie hledá po celém hradu západní věž, kam neměla důvod chodit, ale kvůli osobnímu doručování dárečků je ochotna nahoti i několik metrů~ ... pak položí jeden dárček i u jedné zmijozelské postele*
Soo \o.o/ Já mám rozdány dárky :D ... nemám. :'D
Chyba!
Ještě se musím stavit k Nikči, pro kterou mám sehr velkou blbost... :D Ale pro tetu mám trochu lepší blbost. A hezčí a déle vydrží :D Sad~ ... :D
OMG run, run, RUN! \o.o/
Už pár dní si tu tak sedím u toho kompu, poslouchám řeči o tom, že mám uklízet. Ale furt nic. Nedokážu to :D Mně se tak nechce... ._. asi to pak prostě někam shodím a bude. A zakážu pak lidem chodit do pokoje, jojo.
Ale hlavně, mnohem častěji, než kecy maminky... poslouchám písničky... Má vánoční nálada je největší za všechny ty roky, co jsem na světě a co si pamatuju... (nepočítám rok, kdy jsem si mezi dveře pokoje a obýváku postavila takovou krabicu na hračky a vyhlížela přes škvíry v ní Ježíška...!)

:3 Lidl jede o.o :D
Nyuu~ Co ještě... o.o

Už mě nic nenapadá T.T
So zase jindy~ :)





Čas na hraní kouzelnických šach \o.o/ :3

Žádné komentáře:

Okomentovat