sobota 7. prosince 2013

Mmm... Ohayo #1

Why píšu tenhle článek :D když nemám žádný důvod ho psát, nemám nic na srdci... nemám s čím se svěřit o.o a přitom bych možná i něco vyprávěla. but. Neču.
Řetězáčik... Zase asi budu upravovat, so do // // jsou aktuální kecy... o.o


1.Zdravím
o.o/
2.Jak je ?
._.
3.Ccc to se máš co ?
jea //fuck this o.o //
4.Kolik ti je roků ?
16
5.tolik já sem mlačí...A ty brzo umřeš....
Já viem… Ale furt přežívám.. přitom mi přijde, že mám každým dnem chcípnout… nedaří se o.o //Furt se nepodařilo. Ani v tom snu mě nedokážou zabít pořádně~ //
6.Znáš mně ?
Ne a nezajímáš mě. Kvůli té gramatice.
7.Já tebe jo !!
Noup.
8.Jááá mám nápad !!

9.Budeme kamarádky jo ?
Die bitch o.o
10.Jóóó mám novou kams Juhůůů
Ono to žije T.T
11.Napííš mi na ajsko jj ?

12.Tak jo

13.Teď napiš ke každému písnenu první věc která tě napadne
S…
Sýkorka
K… Klaun
Q... Quido…
M… Muž o.o
Ř… Řeřicha
I… Ind
14.Chytré to zjevení je :)

15.Tak budeme endit jo ?

16.Nezapomeň napísat na ajsko jo ?

17. 3 blogy které to mají udělat
xxx
18.Tvůj podpis (+s odkazem na web) : -
Why jsem s tímto ztratila nějakých 5 minutek svého života Why am I still alive? ToT

A etě jeden řetězáčik...

Co uděláš jako první, když ráno vstaneš? Jdu na wecko
Snídáš? Jestli ano, tak co? Čajík
Jak se dopravuješ do školy/práce? Pěšky ._.
Co uděláte jako první, když dorazíte odpoledne domů? Wecko/zapnu pc \o.o/
Jak často sedíte u PC ? Na dnešní domu normálně. Možná trochu víc o.o
Jakou přezdívku máte na ICQ? ICQ? :3 to byly časy… Tehdy to asi byla Katjulka
Co uděláš jako poslední, když jdeš spát? ;) no o.o zachumlám se? O.o //muhaha. odpověděla bych maybe i něco jiného, ale chumlání je to poslední asik no o.o //
Co považujete za svůj největší úspěch? Nevím… o.o //Ještě furt jsem nerozbila sádru... a taky žiju o.o //
Jaký je váš nejtrapnější zážitek? Nejtrapnější… mmm o.o nevím~
Četli jste na netu někdy něco, co vás opravdu rozesmálo? Jestli ano, tak co ;) Tak já se docela často umím smát… Jen poslední dobou mě to fakt nerozesměje… :( // páč aktuálně - this - vůbec jsem nenadzvedla koutky, ale je to vtipné. na skypu jsem reagovala ":DDDD" //
Co děláte, když jste ve stresu? To, co každý den o.o že by? Žeru, nějak se hýbu, snažím se být sama o.o //snažím se na to nemyslet, vypnout jak nejvíc to jde... //
Mluvíte vždy pravdu? Pokud možno o.o // ... :) //
Jaká je pro vás důležitá vlastnost při výběru partnera? Um o.o Kdo ví~ … že umí vařit o.o :P
Popiš alespoň jeden svůj sen ... ;) Mít dobrou práci o.o Udělat autoškolu :D
Nejhorší věc, kterou jste kdy museli udělat? Nevím~
Proč na ten dotazník tak blbě vejráš? … //Spíš tak vražedně... najednou mám zase náladu pod psa. chjo. //
Čuchal sis někdy ke svým ponožkám? a co si na to říkal? =D smrdí smrdí o.o
Co by jsi dělal/a, kdyby jsi se ráno probudil/a s opačným pohlavím? :D Šla bych si grať o.o
Jaký z 5 smyslů je pro vás nejdůležitější? Všechny o.o
Vaše nejoblíbenější slovo? Cájk. Ničivo.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat