pondělí 23. prosince 2013

Fortune Cookie~


Veselé Vánoce \o.o/
A teď pokračování k nadpisu:
Zklamal jsi! >_<'
Já měla tak velkou důvěru v to jídlo.. a zrovna já musím mít teď lísteček s nějakou blbostí. :D prostě... Kdyby 26. měli v japamanii normálně otevřené, tak jedu tam a kupuju novej! :D Tohle byl totiž vánoční koláček přece! :D
A já chci ještě jeden ToT
DAMN! Mají zavřeno! :D Jak jinak of course :D

Nevadí! To přežiju! :D ... jojo o.o
 Of course znova přeju pěkný Vánoce a posílám dračí vajíčko z Minecraftu :D
Mám už i vánoční skin :3 Který není z mojí výroby, páč jsem na to moc líná... jenom ksicht jsem si musela udělat, abych to byla já :3

Soooo... Už, aby mi konečně napsala, N., že je doma, ať tam můžu jít, dát dárky a jít zase dom. Fiuuuu...
A zítra! Zítra!!! Vytáhnu hned ráno pod stromečkem správnou krabicu, ve které bude mobil! Yeah! I WANT HIM!!! :D ... Mohla bych mu začít vymýšlet jméno o.o Musí se nějak jmenovat. Pak mu nebudu chtít ubližovat a budu k němu mít cit. Jako ke zvířátkům... o.o

hááá, už mi napsala!
So.
Papa o.o

Žádné komentáře:

Okomentovat