středa 18. prosince 2013

Lá dí dá ~o.o~ Nebudu sprostá, nebudu \o.o/

CHCI TO! CHCI TO! CHCI TO!!! Aaaww~ ( * o * )
Nyahaha o.o'
Soooo... \o.o/ (hehe, musím přijít na to, jaká použít slova, abych nemluvila sprostě o.o :DDD)
Jen já můžu mít takový štěstí, že se vykašlu na učení... a! Nepíšu matiku, nezkouší z fyziky, nepíšu z češtiny, 1. nemá opravený dějepis, čili 2. nemá potřebu mě vyzkoušet na opravu :3, a z biologie mě vyzkouší, ale ofc zase mě posadí bez známky. Ale úkol splněn - třídu jsem pobavila ^^
A co dál~
Chci trochu zadepkařit, to se musí o.o že jo o.o
Dokonce přidám i awesome fotku mojí ruky, je na co se dívat :D

Ten pocit, když sedíte a pozorujete svoji ruku (or prstík, nevidím rozdíl).
Cítíte, že posíláte signál, ale stále se nic neděje... Jen nepatrný pohyb.
Ale když se do toho mrtvýho něčeho bouchnete, bolí to jak... #@!}!

Jééé \o.o/
Blbý je, že ono to bolí i když s tím hýbu že jo >.>' Ale to není podstatné...

Podstatná je ta moje přelámaná ruka :'D Prsty pokroucené, ale why not o.o Jen přemýšlím, jestli se to nerovná a nebo to už zůstane (nepamatuju si totiž, že bych po minulé zlomenině měla ten prst fakt tak nakřivo :'D)

Ofc když to narovnám, je to v cajku, ale když to pokrčím... looool \o.o/
Každopádně malíček zatím nenarovnám... shit o.o (to neplatí, anglická slovíčka se můžou \o.o/)

A etě jsem se chtěla pochválit, že už mám nakoupeno všechno a zabaleno skoro všechno o.o (kulatý věci se balej blbě... nedejbože balit něco, co nemá žádný normální tvar :DDD)

Žádné komentáře:

Okomentovat