sobota 28. prosince 2013

Tož jsem se úspěšně dožila sedmnáctin, wáu.

Není možný... Fakt mi je sedmnáct. A žiju. Pane jo...
Nechci dospět :( Nechci Q_Q'
Tak jsem si prošla základkou, začala chodit na gympl, sem tam si odběhnu do Bradavic, zabiju si Baziliška, why not o.o Dobře já, dobře já... :D
Je to na prd.
Je mi sedmnáct.
Jsem "furt" stejná...
Nevím, jestli by o mně někdo dokázal říct, že jsem se změnila... vím, že někteří to o jiných říkají. Jako já to můžu říct o N. (já už nevím, jestli o ní píšu jménem nebo ne :D N. lepší. :DD)
Vím, že se změnila, vidím to na ní, slyším. Už to není ta hodná holka jako já... o.o O ní to říct můžu...
Třeba o K. (R. etc..., Růža. :D) tohle říct nemůžu, přijde mi stále stejná, furt v pohodě, furt chytrá ^^ Jen ji díky tomu, že je N. v tahu poznávám líp ^^ a je to super.
Of course o sobě.. z mého pohledu, můžu říct, že jsem se změnila. Trochu. Tááákhle malinko. Ovšem asi teď lžu. Asi jsem se změnila dost.
Jenže aby o mně řekl nějaký člověk, že jsem se změnila, když v podstatě dělám pořád ty samé věci... furt se chovám jako dement, furt jsem dement... Pohodička. :D
Ale! Vím jistě, že jsem prošla obdobím, na základce, kdy jsem měla depku. Nebavila jsem se s lidmi. Byla jsem sama. Total forever alone... Na gymplu to taky bylo takové... no nevím jaké, nepamatuju si moc začátky na gymplu, jen pár útržků... (ach, byla jsem takové... tele :'D ... ale byla jsem dobrá! Nějakým zázrakem jsem tě oslavila první... :D aspoň myslím... o.o jestli si to pamatuju dobře.) ... potom se to změnilo... určitě ani ne před koncem prvního roku na gymplu... Už jsem nebyla taková černá ouce... :DD Nebyla jsem tak... jak to říct.

Nebyla jsem "sama". Už jsem nedepčila furt. Protože jsme celé dny dokázala sedět u kompu a číst si yaoi ._. Dneska už to nedokážu :D Mám pocit, že mám všechno přečtené, u žádné povídky nevydržím... je to na mě moc dlouhé. Největší problém byl v tom, když Smajli přestala psát SasuNaru povídky. To se mi zhroutil celý svět. A zhroutí se mi tehdy, kdy Kishimoto skončí s Narutem... a její blog skončí spolu s anime. V ten moment se vydám do Plzně, najdu ji a... nevím. :D Budu jí vyhrožovat, budoucí učitelce jedné \o.o/ Jestli jde teda na dráhu učitelky, ale pochopila jsem to tak ^^

So. Potom jsem byla taková, že jsem se dokázala bavit s lidmi, byla jsem více otevřená a přátelská. Asi mi k tomu dopomohlo i psaní na blogu, tam jsem byla s lidmi v kontaktu...
A potom asi přišla Noma. Jako bych řekla, moje BFF. Ale neberu to tak. Je na seznamu přátel :3 BF. :D A taky tam byla ta éra s Kakashim, já a Nari a Judi ^^ Jen nevím, co se stalo, ale od některého dne si prostě nepíšeme. Kdo ví proč. Bohužel, mám chuť napsat jen jedné z nich, té starší a rozumnější.

A potom... potom se už vyjadřovat moc nemusím o.o Pak už mě znáš :D Teď už psát nemusím o.o
I když bych mohla, je toho co o sobě napsat :D Ale proč to dělat, proč zbytečně psát, zbytečně namáhat klávesnici.
Je 23:58. Za tři  minuty mi začne hrát budík. Proč? Protože je MŮJ den! Happy B-day :3
Bude to fajn...
Rok 2014 bude buď na hovno (což by nevadilo, když už mám toho Poua, že :D) a nebo třeba bude aspoň trochu awesome.

PS: článek vložen v 2:45 proto, že plus mínus v tenhle čas jsem se narodila :3

PS2: Doufám, že mi dnes přijde smska... jen je blbý, že vždycky dostanu napřed smsku já :( A až zítra budu moct poslat zase já smsku někomu jinému :D Prokletí, co už. Být o jeden den starší než ona... no nechtěla bych :D

PS3: Nechtěla bych si UŽ ZASE ničit narozeniny tím, že odjedu k otci :<

PS4: Proč jsem se nechala ukecat, že se obejdu bez dortu!? Proooooč \o.o/

Žádné komentáře:

Okomentovat