úterý 3. prosince 2013

... 60. článek o.o/

Nyuu, family~! :D
No... Je to jako Hvězdná brána... akorát bez bran... bez těch dobrých týpků... a tak. Všeho.
Měla jsem v plánu něco napsat, ale najednou nevím, co. Vypařilo se mi to z hlavy. So, vložím zase řetězák... Tak, jak jsem to před pár dny vyplnila... doplněné informace z teďka bych napsala zase do "// //" o.o/ Und... vsuvky jsou taky aktuální o.o


Jak se jmenuješ? » Unicorn o.o //Because... //
Máš sourozence? » Nevlastní. Sad.
Na jaký typ školy chodíš? » Gympl.
Hraješ na ňáký nástroj? »
Hrála jsem o.o
Máš vlastní Pokoj? » of course~
Kouříš? » Noup :)
Piercing »
nie
Tetování » Noup…
Favorite:
Zpěvák/zpěvačka » Klus/Shakira
Herec/herečka » Robert Downey Jr/Nina Dobrev
*vsuvka: Ten týpek s divnou hlavuo se mi líbí! :D*
Skupina » Sčítání českých a slovenských otaku :‘D
Celebrita » Hugh Jackman //Páč herec už je zabraný o.o //
Song » Goodbye happiness … zvláštní, to se mi poslední dobou líbí kvůli mojí depce? O.O ale je to super písnička :3 //Mmmm.... depka... x.x //
Pohádka » Karkulka \o.o/
Barva » Černá~
Sladkost » věnečky \o.o/
Jídlo » Špagety \o.o/
Pití» Džus o.o
Obchod » cokoli s jídlem \o.o/
Knížka » idk o.o detektivky~
Předmět ve škole» tělák (just ve velké tělocvičně :D) //A jestli s tím prstem nepohnu, tak už i cvičit budu jen ve velké tělocvičně, páč gymnasticu bych nedala >:3)

*další vsuvka: A v tomhle okamžiku se mi to nelíbí o.o ...*
Buď, anebo:
Jahody/Kiwi » Jahody o.o
Kamarádka/Kluk » uh o.o Jídlo o.o
Pat/Mat » Pat!
Vánoce/Valentýn » Vánoce nejspíš~
Růže/Tulipán » Růže ofc o.o
Kniha/Časopis » Kniga o.o
Svetr/Mikina » Mikina…
*vsuvka #3: taky umí vypnout, borec. má u mě malé, bezvýznamné plus*
Sukně/Kalhoty » kalhoty o.o
Les/Louka » Asi les… //Ale na druhou stranu... když jdu na procházku okolo vesničky, mám ráda louku o.o Začnu zase chodit na výlety~ //
Co tě napadne jako první:
Morče » … Why mě napadlo jídlo? :D
Kafe » mlíko o.o
Zemřít » Yeááááh
Pusa » rty o.o
Křída » tabule o.o
Láska » Nya o.o
Rodina » Mátinka o.o
Pes » >u> jídlo….
Auto » moje o.o
Cesta » škola o.o‘
Dislikes:
Blog » mmm o.o
Pití » Cola :D
Zvíře » Pavuk
Země » Tamty, kde se ještě nějak válčí o.o
Člověk » Zloději, špíny >.> …

Teď:
Dělám » nudím se //Čekám na hodinu... snažím se nemyslet, čili se nenudit...//
Mám na sobě » kalhoty, triko… sádru o.o //Odpovídá  ... ale pedtím jsem kalhotami myslela rifle. teraz tepláky o.o//
Mám chuť na » džusík //Kinder Joy~ nebo Kinder Bueno, nebo pizzu//
Chci » umřít… a nebo jít spát (a neprobudit se o.o) //Ich will nur sterben. Momentálně ani nechci jít spát, ačkoli vím, že teď spím dobře a zdají se mi dobré sny...//
Koukám (kromě compu) na » někdy mrknu očkem na telku, Mentalista :3 //Momentálně je reklama o.o takže pohoda... čekám na Partičku! Notak! Aspoň chvilku smíchu! //

Mám:
Program na grafiku » Yup, PSko…
Prohlížeč » Mozilla
Program na pouštění hudby » WMP
Stahovač na songy » aTube Catcher~

Budoucnost:
Děti »
Kdyby… tak bych chtěla… třeba i dvě, kdybych se o ně uměla starat a měla na všecko prachy… ale jelikož bych je zabila a neměla prachy… :D 0. //A chtěla bych dvojičky... Když už něco porodit, tak pořádně a rovnou dvakrát posobě... xD ... //
Svatba » idk
Místo kde chci žít » se uvidí o.o

Zbytek:
Oblíbenej blog » Smajli, Domi, Haru,…
Stránka s obrázkama » deviantart.com~
Stránka s MP3 » o.o
Oblíbená místnost na chatu » um o.o
Zkopčí si to (blogy) »

*poslední vsuvka: možná to není dobré kvůli té češtině...*

Žádné komentáře:

Okomentovat