pátek 3. ledna 2014

Yeah! Konečně...

Just... how o.o'
... jsem se dokopala k napsání článku.
Vždycky jsem to otevřela... Chtěla napsat nadpis.. Smazala nadpis... o.o
Začala psát článek... smazala to.. šla pryč... a pak jsem měla rozepsaný prázdný článek v... čem... administraci...? o.o
BTW! První článek v roce 2014! YEAAAA :D
Co říct o.o
 :D

Už zase nevím, co psát. DAMN!
*zkontroluje jeden blog*
A furt nic nepřidala Q.Q Whyyy~
Nemám tohle ráda.. Když někam vlezu, prolezu to.... :D Pak si řeknu, že ten blog za něco stojí... a tak tam zůstanu... a od té doby nepřibyde článek :/ Jediné, co mě uklidňuje je to, že autorka není moc aktivní (ale na druhou stranu i jo Q.Q')

Mám nový skin na minecraft! :3 Po Santovi... a předtím zmijozelském skinu... je tu konečně Kumi style \o.o/
Jen mít takový hadry. Zase... Jako kdysi, kdy jsem si dělala první skin TTuTT
Saaaaad... ._.

Mmm... tenhle článek je totálně... totálně o ničem o.o
Proč to dělám o.o Proč to... píšu... o.o'
Aaaaaa \o.o/

Rehabilituju už... Vypadá to podle mě dobře... mám z toho moc dobrý pocit... Mám ráda vířivku... :D A ten pocit, když budu moct (snad, asi) na první hodiny vždycky trochu meškat... (protože já určitš nebudu pospíchat :D) AWESOME! ... Jen když si pak zkouším... cviky... doma... Tak mám pocit, že je to pořád stejný a už se to nezlepšuje... Ale nevadí!
Musím si přece vsugerovat, že se to zlepší! A ono se to zlepší! ... Maybe.

Žádné komentáře:

Okomentovat