sobota 11. ledna 2014

Always. Damn.

Yeey...
Už zase jsem měla jenom nadpis, gifku... a nic víc v rozepsaných článcích... Jsem machr. (Ok, někdy mám i pár řádků napsaných)
You say what you mean and mean what you say
Nope.


Dneska to zvládnu napsat hlavně díky tomu, že jsem si koupila koláček štěstí, a tak jsem to tu chtěla napsat >.< Žádná extra myšlenka v tom není, škoda \o.o/

Um... Podle článků... bych řekla, že jsem ještě nepsala o tom, že máme na další sloh za úkol napsat vlastní charakteristiku...
Upe jsem nechápala, proč spolužáci začali nadávat, že o sobě nic nenapíšou... Nevím, jestli to je tím, že oni jsou prostě... jiní... A nebo jsem jen já jiná :D (... kay, je to mnou >.>)
Každopádně.. Psát charakteristiku o sobě, moct vyzvednout všechny svoje špatné vlastnosti, vypsat se do toho, to je něco, co mám ráda, co se mi naípše dobře - ale! Nebude to charakteristika jako taková. Vím to, protože jsem to psala už včera ve škole. Popsala jsem 4 stránky A5 a stále jsem si připadala nevypsaná, věděla jsem, že bych tam dokázala napsat ještě něco. Hlavně chci tím úkolem dokázat, že nejsme jenom ta věčně vysmátá Katka, ta, co je blbá a furt rozesmívá okolí... Chci, aby věděli, že je ve mně něco horšího, něco, co mi přikazuje se takhle před nimi přetvařovat... Ale ví to snad jen pár lidí, ze spolužáků jen Růža. Ta se smála, když mi Kuzňa vyvracela moji myšlenku, že se nesměju pořád... Obě jsme se smály... Já do toho přidáavla trochu ironický tón... Líbí se mi, že o mně lidí neví skutečnou pravdu...
Na druhou stranu chci, aby všichni věděli, že moje přání jít k psychologovi (nebo psychoterapeutovi :D) je opravdu velké a myslím, že by z mého psaní i mohli potom říct "Jo, jsi blázen... Nemáš tady co dělat"...
Kdybych tu charakteristiku psala před bývalou češtinářkou, jistě by si mě zase zavolala za sebou a promluvila si o tom se mnou, že co to je, proč jsem taková a tak... A co... Jsem taková... schizofrenická... Však jednou skončím u psychologa a ten mě pošle do prdele s tím, že jsem si tohle všechno jen vsugerovala... Hajzel :D
Ale já to pořád říkám, že jsem dobrej případ pro něj, protože... Jen já si dokážu doma mluvit sama pro sebe celej den, když jdu po městě... Zjistila jsem, že ostatní to TAKHLE často nedělají...

Yeeey. To jsem zase měla nějakou vypisovací náladu... Super.
Už u toho dělám zase něco jiného ._. So som ztratila nit a nebudu psát dál...
Snad jen, že doufám, že se mi podaří tu ehm charakteristiku napsat tak, jak chci... A je mi někde, že mi učitelka řekne, že to není úplně super... Já to psát neumím... Jsem egocentrik o.o Nezajímají mě její kecy o.o Yeeey \o.o/ Proto neumím popisovat druhé...

Ale to, jak mi po přečtení charakteristiky mojí mamky řekla, že jsem mohla napsat i nějaké její dobré vlastnosti... v ten moment... jsem si jen říkala... Co o ní mám říct.. Je to matka jako každá jiná... Všichni ví, jaké jsou matky...
A pak jsem prohlásila, že kdybych měla popisovat otce, tak to bude ještě horší... Vždyť ani nevím, kolik mu je... Ale maminka řekla, že bude mít brzo 50, takže by mohla být oslava - a já jen "jíídlo" ... Jsem tak hrozný člověk o.o ...

Žádné komentáře:

Okomentovat