neděle 19. ledna 2014

Mám chuť zasmát se někomu do obličeje.

bradavice.eu
Ach, ta dnešní cesta vlakem domů byla nejhorší :< Vůbec se mi z hradu nechtělo zpátky... do reality. Tudum. Dál to rozebírat nebudu. Ne, nesmazala jsem teď pár řádků... Haha... Nope. ^______^
So.
Jo, nadpis.
Se mi to ani nechce komentovat... :DD Jen je to prostě děsně vtipný.... Osůba už má zase nějakou extra dobrou náladu a nic jí nechybí a předpokládám, že mi furt nekoupila dárek k narozeninám, tak mi nemá důvod napsat první... Ne, vůbec... >.< Nasrat. Šak mně to nevadí... Ale dárek, mmmmm... xD

Mám hlad.

Chci, aby E-B pokračovaly. Mám rozjetou dobrou studentskou dráhu :3 Pokud nebudou E-B, bude ještě více volného času a já nevím, co budu dělat. Asi začnu venčit psa. Shit. Bože. Proč. Ať už je únor, chci zase hrát volejbal...

Já chci něco dělat T.T Nuda je taková sviňa ._.

Žádné komentáře:

Okomentovat