neděle 12. ledna 2014

Jsem pěkně napruzená... a vůbec nevím proč.

Nevím, co to se mnou o.O
Jakoby mě teď měla každá věta víc a víc vyvádět z míry... Mám pocit, že každou chvílí musím vybouchnout... Prostě... Tohle nejde.
A poslední (konečně, po dnešku už bych to nedala) hodina na EB je za mnou, poslední test... To taky bylo...

Musím si stěžovat, musí to jít ven.... Jsem tak nasraná, jako už dlouho ne.. a myslím, že tady nejde jen o nasranost, ale to nevadí... Nepojmenuju to...
Nenávidím ty typy lidí, co musí napsat, že vůbec nemají šajnu, co by mohli dostat na EB vízo, když sami ví, že mají Véčka... JENOM V..... Nemám tohle ráda... ._. Ne v tuhle chvíli, teď mě to sere upe nejvíc...
Já vím, že bych měla projít ze všech předmětů - jen v jednom jsem neodevdala esej a ani mi to nevadí, protože vím, že ten předmět jsem dělala jen tak... A já nemůžu za to, že jsem líná se odhlašovat... Tche, nasrat o.o
Taky mi vadí to stěžování... máme na test 50 minut... i víc prostě... A zase si někdo stěžuje, že to nestihne... Zase jsem byla vytočená... a tak jsem se přidala do té jejich debaty s tím,ž e to díky lenosti neudělám.... a bla bla..
Nakoenc si myslím, že jsem to odevzdala jako druhá.
A proč?
1. začala jsem o více jak 5 minut později jak ostatní, protože jsme se musela připravit vůbec, nebylo mi v tu chvíli dobře, nemohla jsem se ovládat a prostě... byla jsem asi tak nasraná, jako jsem teď. Jenže teď jsem ještě víc...
.. teda... Nepíšu tak dlouhé slohy! Nesere mě, když nedostanu V ale dostanu tu horší známku - i s tím se dá prolézt dál...

Bože! Jsou to jenom EB.....
Stejně, jako tohle jenom život...
Kdyby někdo skočil z okna, následovala bych ho. Pokud by skočil ze stého patra a dole bylo něco, co mě na 100% zabije. Jo, skočím si... Protože mít jistotu, že už nepřežiju - to je to, co chci.. To je smrt, kterou chci a jediná věc, která mi brání se zabít ^^ Nevěřím totiž, že bych opravdu chcípla... Bála bych se, že si zeseru tělo a přežiju... Na druhou stranu - i tady bych se potom asi dostala k psychiatrovi... TAkže bych v jednom bodě vyhrála... Ale tohle by mi za to nestálo...
Já prostě potřebuju, aby mi někdo usekl tu hlavu a je to...
A ještě bych strašně ráda viděla všechny ty ksichty lidí.... spolužáků... Jojo... Jsem vysmátá... a najendou... bych chcípla.. nechápali by proč... Jenom Růža by to chápala... maybe...
A nebo Nomík... ta ví všechno...

Chci pokračovat v dalším psaní, ale nějak se mi už nechce o.o
Mám hlad. Chci si jít lehnout, chci usnout, moct spát až do rána.... potom si krásně užiju den ve škole... dojdu si pro knížku, co mám na poště... NA tu se moc těším, doufám, že mi to dá něco k srdci po přečtení... a nebude to jenom kniga... kterou hned schovám do poličky... Ale nikdy ji neschovám na viditelné místo... Ne teď... Někdy jindy.
Teď by se mi dobře psala ta část v povídce, kdy by jeden druhému oznámil, že umírá... přesně bych vystihla Sasukeho povahu, protože on je necitlivej... haha...

Ještě něco, ještě nějakou špínu na sebe musím vytáhnout! ... nope.

CHCI, aby bylo TEPLO... chci JARO, ale na jaro se sněhem, tudíž chci rovnou léto! ... ale spoustu dnů i v době před létem...

Zítra budu zase pěkně nepříjemná..... Nikam nepudu... :/

Žádné komentáře:

Okomentovat