pondělí 6. ledna 2014

Nejsi skutečný! Yeey \o.o/

Yeey.
o čem jsem chtěla mluvit. :D ... nechala jsem si tu ten článek rozepsaný. Jen s nadpisem. :D Nevadí~
Ve škole je to super. :D Tak strašně jsem se tam těšila... :D :< já ču hrát volejbaaaal \o.o/
A stejně! Si zítra pudu zapinkat! Som taká špina...
Nebudu sedět doma a nic nedělat \o.o/ Budu sipřelamovat prsty zas a znova o.o

Mmm... Ještě zveřejním asi další eseje, uvidím, jak se mi bude chtít - a jestli na to zase nezapomenu...
A... o.o
Co teď. :D

No, už budu bez netu asi za chvilku, takž ebudu muset končit. Nevadí.
Článek o ničem. :D
Nevadí \o.o/

... Název článku je... kvůli jednomu filmu, který se mi tady stahuje už nějakou dobu a asi je to nějak seklé... so... Nasráááát.
Zítra je úterý... Zítra je fyzika a výtvarka.... Na zítra si dám taky dva díly anime do mobilu... Yeeey \o.o/

Oya.

Žádné komentáře:

Okomentovat