neděle 12. ledna 2014

A jednou budeš proklínat i to... že... o.o

Sooo... nothing. (nadpis díky jedné písničce... Yey)
Thanks N.chan... ^^
A ted 25 otázoček...


1.Máš nejaké domáce zvieratá?
2.Vymenuj tri veci, ktoré sú blízko teba.
3.Aké je práve teraz počasie?
4. Šoféruješ? Ak áno, havarovala si?
5. O koľkej si dneska vstávala?
6. Kedy si sa naposledy sprchovala?
7. Posledný film, ktorý si videla?
8. Posledná SMS správa?
9. Aké je tvoje vyzváňanie?
10. Už si niekedy bola v inej zemi?
11. Máš rada sushi?
12. Kde nakupuješ jedlo?
13. Už si niekedy mala prášok na spanie?
14. Koľko máš súrodencov?
15. Máš stolný počítač nebo notebook?
16. Koľko rokov budeš mať budúci rok?
17. Páčia sa ti kontaktné šošovky alebo okuliare?
18. Páči sa ti tvoja farba vlasov?
19. Tvoje plány na dnešok?
20. Kedy si v poslednej dobe plakala?
21. Obľúbená pizza?
22. Hamburger vs cheeseburger?
23. Už si niekedy bola hore celú noc?
24. Aká je tvoja farba očí?
25. Kofola vs CocaCola?


1.Psejka
2.Pracovní sešit do čj, klávesnice ofc, mobilek…
3. Nevím. Stmívá se. To stačí. Neoddělávám žaluzie…
4. Šoférovala som. Šlo mi to… Snad nikdy nehodu mít nebudu, ne mojí vinou…
5. Kolem jedenácté… Na to,ž e jsem šla spát před pátou, jsem se vyspala dost dobře…
6. Vím ja :D V piatok :D
7. Čistá duše
8. Že na mě může Kuzňa počkat u přechodu :D
9. Jej to nevím :DD *kuk* Jasné, Thrift Shop Nightcore
10. Yep
11. Yup… Ale masové, ne zeleninové :DD
12. Kde potřebuju :D
13. Nie o.o
14. Vlastní žádné,  thanks God… Ale přijdu jednu sestřičku o.o
15. Oboje…..
16. Příští rok, v roce 2015… 19 \o.o/
17. Tak jelikož bych s čočkama nepoznala, že je má.. no comment :D A brýle mám moc ráda… Potřebuju udělat poslední krok v tom, abych je dostala >.<‘
18. Teď ne… Ale někdo nás zase nedokáže objednat ke kadeřnici…… A já to nejsem.
19. Byl pozdní večer – první máj – večerní máj – byl lásky čas. Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj…. A dál to ještě moc neumím…
20. Jééjda… Možná v pátek? Nedávno jsem měla docela ten záchvat no o.o
21. Hawai, místo žampionů anglická slaninka :3
22. Cheeseburger
23. Někdy jo o.o
24. Hnědá  
25. Ani jedno.

PS: Jsem děsně líná měnit ty písničky v menu... Určitě to chápete... A jestli ne, tak to nechápu já...
Prostě tot am bude, dokud se mi nebude chtít to řešit... A momentálně jsem v takovém flegmatickém rozpoložení, že mi to je fakt u prdele ^^.
Have a nice day.

... o.o ... Snad ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat