středa 15. ledna 2014

Som posval.

Jsem myslela, že jsem nakonec stáhla tu gifku. Ale nevadí.
Better.

So. Nevím, jak jsem to dokázala... Ale dokázala jsem to. Další pětka z dějepisu je moje. Yeeey. Mám největší skill.... Učitelka je taková svině, že to ani slovy vyjádřit nejde... Ale měla jsem krásně vypnuto, bylo mi to tak u prdele.. Byla jsem tak nasraná, že jsem z toho ani nemohla být nijak smutná/zklamaná.. Teď jsem se ani na sebe zlobit nemohla, protože jsem zodpověděla témař všechno... Dokonce se jedna spolužačka rozbrečela (nevím, kolik lidí to poznalo, ale hned jsem si u toho vybavovala svoje kixy, kdy jsem v hodinách bulela...)... Ale.. really... Trojka..??? ...... A opravdu je na tom někdo tak špatně, že si musí opravovat 2-? To jako fakt? Co jste O.O
Doufám, že z té fyziky dopadnu líp... ._.
Objevila jsem v učebnici "Shrnutí kapitoly" Joooo, dokázala jsem to totiž dočíst do konce :DD (Kecám... hledala jsem tu stránku a našla to o.o so som sa na to vysrala a "přečetla si to" ... nutno říct, že jsem si četla jen to, co jsem věděla, že tam bude... a druhou polovinu toho, co tam bude, jsem šikovně zapomněla) ... a příklady jsem počítala stylem "tak tohle číslo odečtu od tohohle, tohle je skoro stejné, tak to sečtu, ale nevychází mi jednotka... Růža říkala, že to bude v Pa... tak sakra... co to je za bordel" ... takže jsem prostě vyškrkala všechno a výsledek napsal v Pa (nepíšu celej název, páč nevím, jestli je tam c nebo k o.o)
Nuže. Vidím to na 4- ^^

A tomhle jsem vůbec psát nechtěla o.o ok, chtěla o.o jen o dějepisu. Ale. Nevadí.

JO! Vím, co chci napsat!!
RECENZE :D Na Uta no Prince-sama: Maji love 2000%
Protože tohle bude jednoduché!

Stačí vidět první sérii. Potom první - pro ty méně chytré dva - díly a je vám jasné, co se stane. Zase v každém díle někdo zazpívá a můžete i předpokládat, že budou všichni zpívat pěknou písničku jenom pro milovanou Haru-chan.... Jojo. Dneska jsem ji slyšela... A musím uznat, že se mi ta písnička líbila - jinak považuju písničky druhé série za propadák... Moc se mi nelíbí. Of course, Piyo piyo piyo~ je jiná liga... To je proste the best.. Ještě nemám zkouklý poslední díl, chybí mi něco přes deset minut - četla jsem v hodině i knížku, páč tu knížku mám ráda... a zjistila jsem, že je stará! Ta postava je stará Q.Q ... což odpovídá realitě, v níž se to odehrává... ale... odbočila jsem.
Líbila se mi ta písnička od Heavens - co zpívali díky hudbě od Haru-chan... Také jsem docela čuměla, jak po nich v jednom díle (poslední nebo předposlení? nevím...) řvala... Upe jsem si říkala "Mmm... tak takhle zní hlas té dabérky... zajímavé" :D Protože ona tam nikdy nepronesla tolik vět... a nešlo ji ani pořádně rozumět... Když mluví vážně... je to... divný o.o Haru-chan není vážná... nene... Haru-chan je... je... um... Haru-chan. Nanamiiiiiii~ ... Nevím, jak jí říkat o.o Nanamiiiiiii je víc... iiiiiii :D
KAZDOPADNE! Pokud mi u nějakého anime stojí za to obětovat mu několik desítek minut svého života - je to právě Uta. Nevím, proč mě tak zaujala a proč na to furt musím.... "furt", "musím"... hahaha... Proč se na to vlastně dívám? Asi kvůli harému naruby...

A teď je čas... říct, že musím napsat tu vlastní charakteristiku...
A najednou se mi do toho nechce... Nechci psát o svojí pravé povaze... ale chci, aby si spolužáci uvědomili, že nejsem jenom klaun... ._. A přitom ej v tom ráda nechala... (právě se projevuje moje rozněkolikanásobená osobnost :D) Shiiiiit.

BUT! Don't care!
Zvládnu mnohem lépe napsat charakteristiku a nesmazat ji... než. cokoli jiného.

Aaaaaaa \o.o/ ♫~

 
 Mmm... :3 Thanks Ch.
So... o.o nothing.
Bai.

PS: Chtěla jsem si jít zahrát volejbal dneska... Tajně of course... "tajně" ... Šak mně by bylo někde, kdyby to mamka zjistila - dokud si to nepřelomím v době léčení, jsem v cajku... A jdu si do školy a teď proti mně holky.... s taškama.. a jdou si v klidu... No... volej se dnes nekonal, páč tam byly jen ony dvě. To jsou takové špíny, ta děcka! I Sam mě štve, páč tam má chodit... Strašné strašné... :D Páč tam aspoň bývá sranda, když už... >w<

PS2: Jsem si to posobě četla - orpavila pár chyb.. a je jich tam možná ještě spoust. Pardon... Mám poslední dobou strašně rychlé myšlenky a prsty mi prostě nestíhají :/

Žádné komentáře:

Okomentovat