neděle 31. března 2013

Poslední slova... ke starému příběhu.

:3
A to všechno na popud jedné písničky.
Doslov to není. Jenom horda obrázků.
QwQ Když jim to spolu tak sluší... :'(
Loučit se s KakaNaru je problém. :D Byla to moje závislost, asi nejlepší pairing... Of course SasuNaru mám taky ráda, ale já prostě miluju vztah učitel - žák. To je prostě... můj problém. :D
A proto při psaní nového příběhu budu mít malý problém. To bude "Tak sakra.. sakra.. napsat to tak a nebo tak... jak to teda bude!?"
Ach jo.

A tedy ta písnička.


Proč jsem na to musela na jejím profilu kliknout. Je to úžasné...
Po několikátém poslechu už se mi to vedralo to hlavy.

Ak to musí byť, nechám ťa ísť
zostanem tu stáť, posledný krát
Ak to musí byť, nechám ťa ísť
príbeh koniec má, už sa neobzerám

Ach jo. :')

"Ak to musí byť, nechám ťa ísťpríbeh koniec má, už sa neobzerám"
So... Nechme to být... Kakashi končí a Naruto se bude muset zamilovat do mladšího... V tom nevidím problém. Ale Kakashi o.o Zostane sám T_T
A Narutík je z toho celý zamyšlený...
"Šli jsme spolu ruku v ruce jak nejlepší přátelé,
Vídali se každý den od pondělí do neděle,
Smáli se, bavili, občas i kalili,
Bylo to krásný mohlo být i víc...."
This.
 

Jediný, kdo z toho problému vychází stále happy, ačkoli tak nepůsobí, je Sasuke. Špina jedna. :)

Měla jsem Poškoláka ráda.
Měla jsem ráda sůvj debilní, flexibilní, nezávislý styl psaní. Ale dnes tomu tak není.
Sbohem :')
^^

Myslím, že pro bláznivou yaoistku bude mnohem zajímavjší, když bude mít ve třídě dva spolužáky, co spolu něco mají... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat