neděle 31. března 2013

Ask #1

Uvidíme, jestli někdy bude "Ask #2"
Úvodem... Řekněme, že na internetu téměř každý den najdu nespočet asků, kde holky prostě odpovídají na ujeté otázky... Já to obvykle zhejtuju. :D I tuhle, napřed. Ale potom jsem se jí zeptala. A ona netuší, že já jsem ta samá... Navíc jsem nasadila slovenštinu. :) Na pár slov jsem potřebovala překladač, ale cajk :D

Si to zvětšíte, když bude potřeba :D
 V podstatě jsem nikde neudělala chybu, že jsem jí nějak lhala. Možná až při předposlední otázka "na Moravě máte" Tak vtedy jsem nemluvila čistou pravdu...
Ale nevadí.
Té holce jsem nijak nezalhala, sama jsem psala celkem pravdivě, moravský CraftCon má fakt čudnou adresu webu, fakt by se na to hodilo vyhrabkat money... :D Nevěděla jsem, jestli by prašule, bylo stejné i ve slovenštině, tak jsem použila money :D Cájk :D

Každopádně, co jsem se tak o té holce dozvěděla...
Může být cajk... Ale je zajímavé... Vím kde bydlí, nebo chodí do školy - to je fuk.
Vím, jak vypadá, kolik jí je...
Docela mě překvapilo, jak při otázce, že ji někdo chce vidět celou a ona udělala video bez hlavy... se ho pak zeptala, kdo to je o.o Normálně by ty holky rovnou posílaly ksicht. :D
Každopádně pak se blejskla.
A potom taky natočila video se svým ksichtem. A na dalším ukázala prostředníček. Tady u mě zase klesla...

Najít rozumné dieťa, které případně bude mít rádo GoGa bude těžké o.o'

Miluju slovenštinu :3

So, bye bye...
Musím psát story :D
Zdraví vás Panda-chan ^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat