neděle 3. března 2013

LVVZ

Som domááá :D
Od včera :D
Hepy, trochu smutná, že už to skončilo, ale byl to úžasný týden...
Odjížděla jsem tam s tím, že se mi v autobuse chtělo brečet a možná jsem chtěla zahrát malé divadlo, že jsem strááášně nasraná...
Bohužel, jak to se mnou bývá, a já na to zapomínám, vždycky se to potom zlepší... :D Je to úplně jednoduché. Doma mám počítač, svůj klid... Potom přijdu mezi svoje... přátele a je mi stejně dobře. Jenom prostě ta nudná cesta autobusem...
TY DVA KILOMETRY DO ASI... 10-ti kilometrového kopce? :D Přeháním ty kiláky? :D To nevadí :D
Ale... První den byl nejnáročnější :D
A potom když jsem musela vycházet ten kopec, protože som bola pěšo ^^"

Každopádně.
Týden to byl úplně úžasný, zase jsem si po dlouhé době zahrála Kenta :D Chuděry holky :'D Ale já prostě nemám lidi na to, abych to mohla hrát... A S. se to naučila, čili se to muselo hrát furt... :D
Ale...
Ravi, jsme super :DD Jedenáct bodů? :D Whoaaa :D

GoGouš:

Eto... Je to fajný... trochu... :D
Kdyby ses na to doufala, doufám, že se moc nevylekáš... :D ^^"
Druhá část vlogu už je fajnější... :3

Mmm... Co říct :D
Dneska si ještě trochu musím promyslet, jak napsat článek o LVVZ, protože to, co jsem psala počas lžáku je strašně, ale... chtěla jsem to učitelce dát, alespoň jsem se nějak extra nenudila o piškotéce... :D

A ještě... proč Kuma stráášně řeší šišku... ;)


So...
Jdu na obídek... -.- Vánočka se nedala jíst, suchá jak... -.- Ale v obchodě to byla jediná vánočka bez mandlí nebo rozinek... Čili... Propadák. :D
Byly jsme v Albertu (Hypermarket) a já na mátinku :)
"Zajdeme do Kaufu, tam bude třeba lepší..."
Kolem prošla baba v modrém alberťáckém oblečku...
"Myslíš, že to ty jejich zaměstnance nějak štve? Když ještě říkám, že tam to bude lepší?"
Mamka: "Tak yjsem nad tím přemýšlela" :D

Yeah :DD High five mom! :'DD
... Som napsala poprvé "Hugh five" :D Oooo... Hugh Jackman! :D Hraje Wolverina.. A je úplně.. ááách QwQ

Začnu dělat seznam filmů, na které se s Peťou podíváme :3

Možná bychom mohly dát i nového spider-mana, ale to v případě nouze, mně se to nelíbí :'DDDD Nelíbí se mi ten ještěr -.- Jinak je to fajn x'DDD

Určitě zkoukneme Iron Mana a Avengers... jojo... :D A... X-meny...? :D Ach jooo, já tě umučím T_T :D
A o čem jsme se to bavily... na lyžáku... Byli to X-meni, nebo něco jiného? o.o" Já neviem...-.- :D Sakrááá :D

A teraz...
Oběěěěd! :D

PS: Do třetice něco... :D Tanečního :D


Žádné komentáře:

Okomentovat