neděle 31. března 2013

Veselé Velikonoce ^^

Ženský milujou Velikonoce.
Ale stejně si myslím, že ačkoli už nebydlím na vesnici, tradice strádají a kluci už na holky nechodí.
Možná se ještě do mého důchodu (jestli vůbec půjdu do důchodu :D) dočkám třeba hledání velikonočního zajíčka/vajíček. :3 Ráda bych to sama zkusila :') Možná to někde bývá... Kto vie o.o
So.
 
Originál: http://www.zerochan.net/986474
Textura: http://1url.cz/ZiXE
Báj d véj jsem se dne-... tedy včera. Bavila ve sloveštině na asku jedné dvanáctileté slečny. Neřekla jsem tam nic nepravdivého, jen jsem možná použila jedno slovo špatně, kde bych mohla být nařknuta z toho, že... Nevím ani z čoho. Zkrátka si dělám prču. A je to strašně zábavné :3
Dám to sem ale v příštím článku... :D
Protože tady musí být tohle! :D
Ačkoli je to mini, kde na tom něco vidět.
Ten nos vlevo na okraji :D Keke :D Ještě v průběhu psaní uvidím, čí vlastně bude :D

Dobrou noc ;)
Já jdu konečně začít psát. :)

2 komentáře:

  1. Nyaa~ My tu hru na hledani zajicku a vajicek hrali jen ve skolce o.o a nejak mi to nechybi...ale porad mi to je milejsi nez kluci s pomlazkama...

    Ah...tesim se na povidku, moc ;3;

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o.o Já bych chtěla vědět jak to probíhá :D By s emilíbilo třeba po celém městě hledat jednoho debilního zajíce :D

      Muhahaha :D

      Vymazat