sobota 16. března 2013

Škola a screeny z Minecraftu

Kedže mám chvilku volného času... :D
Tak iba napíšem, že... :D
Fakt mám ráda takové typy lidí... kteří... :D trololo.
Prostě musí být za každou cenu dobří před nějakým učitelem... ale když přijde někdo, Kuma, která to chápe, a tak se snaží, najednou ji nemá rád o.o A skoro by ju zabil :D
Eh, nevím, jestli jí to opravdu tak vadí, že mi prostě němčina jde - a to díky naší vyučující, poněvadž s "Lídou", jsem byla ráda, když jsem napsala test v pohodě... :D Teď všechno chápu a líbí se mi její styl učení... Líbí se mi, že ještě nezapadla mezi ty "staré" učitele, co už na škole jsou déle a ví, jak to chodí. Protože ona je mladá, nedávno vyšla školu, ještě neměla možnost na sebe spadnout všechny špatné vlastnosti, co učitelé mívají. Pravda, sometimes ma nehorázně sere její sebevědomí :D Ale zvykla jsem si a beru to s nadhledem, zasměju se nad tím, protože vím, že stejně, jak někdo nemá rád ji, někdo nebude mít rád mě.

Taky docela uvažuju nad tou konverzací v němčině... Sice furt nevím, jak to s povinně volitelnými předměty je, ale jestli jenom angličtina/matika/němčina, rozhodně se zaseknu na matematice s němčinou. Na jednu se chci zlepšit v němčině, protože opravdu by bylo fajn umět více jazyků... A hlavně umět mluvit německy... :D Jenže pak je tady moje milovaná matika... Tady mě tedy přesvědčí to, že v konverzaci nebudeme mít testy... KDežto v matice bych asi chcípla, přece jen nejsem až tak dobrá na matiku... Slovní úlohy mi dělají problém a jsem líná počítat hodně příkladů v hodině. Když mi to vychází, tři příklady je maximum :DD

Uh... Čiže ještě by to chtělo zjistit, která z těch několika možných učitelek bude mít konverzacii... a je to. Ale jelikož to nemůžu vědět, tak jsem na vážkách. Protože jakmile dostanu tu špatnou učitelka, tamtu! :DD Tak jsem v pikách, protože mi není sympatická... :(

A teraz dajaké super fota z JapaCraftu... Z dob, kdy byl ještě veřejným rodinným serverem... :D
r
R.I.P. :D

A tady Kuma jako Zmijozelská studentka, dokonce i s kouzelnou hůlkou v ruce. :D

Myslím, že to bylo minulou neděli večer, kdy Gorrden měl livestream a posléze, ke konci... Otevřel server pro origo minecraft... :'3 Tak jsem byla připravená, že to jako zkusím. Vložila jsem si IP... Čekala jsem... 4 lidi... 4 lidi.... 12 lidí... 17 lidí... A jenom 4, než se server zaplní... Tak jsem se prostě hecla a klikla :'3
Keke, měla jsem pak dlouho dobrou náladu :3
První foto odmatud... :) Gorrden vpravo hore! :D
Keke a Gorrden za mnou o.o" Jak se pořád hýbal, bylo těžké jít k němu a zmáčknout F2... Vždy se stihl o pár bloků posunout :D ^^ Ale naštěstí si stále uvědomuju, že mít s ním foto in real life je důležitější :D
Popsala bych to jako... děti si hrají... Kuma dokumentuje. :D Jaj nevím proč, ale já tam fakt jen chodila... a oni stavěli dajaké kraviny. :D

A poslední foto bude už z... dejme tomu nového JapaCraftu, soukromého serveru jenom pro origoš, poněvadž máme WhiteList :D Hraju tam iba s Nomíkem... :3 :D
Ale keby som... tam někoho chtěla přidat, nieje problém :3 :DD Stačí vypnout WL, zum Beispiel... :D
:3

Napsala bych ještě něco, možná pár psychických zážitků :D Ale nechce se mi. :D
Protože bych si zase mohla jenom uškodit, a to je momentálně nepřípustné... :D
Ale zajtra asi půjdu na bazén... "trénovat"... Docela bych si šla zaplavat do Přerova, tam je na plavání lepší atmoška - protože je tam jenom plavecký bazén... Ale myslím, že o to chladnější voda :D

PS:
Všimli jste, že tak nějak v čase 1:45... ten telefon.. Vypadá oranžově? ^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat