pátek 29. března 2013

I Kuma může být nespokojená

Krapet zklamaná Kuma... Dneska bude házet špínu na dobrý internetový obchod.
Ne, neházím na něj špínu, jenom nadávám na jejich organizační um.

Jak tohle začalo... 2. nákup na RG
Někdy v únoru jsem konečně rozhoupala mamku, aby mi odbjednala tričko s Pedrem. Ještě "včera" mi stránka fungovala. Mamka tedy, že mi to objedná, vlezu tam... a oni začali předělávat... Nasrat.
No dobré. Tak jsem to přežila přes 14 dní, přes lyžák...
A potom akce, že kdo si objedná před nějakým časem, má placku zdarma.
Tak nevyužijte toho, že jo.
Nevím, jestli jsem jim to měla nějak extra připsat do komentářům k objednávce, ale snad s tím automaticky počítaj... -.- Ne, že se budu připomínat.
Objednáno. Dvě trička, náramky a placky.
Týden utekl, nikde nic. Přišel mi mail, že se moje objednávka zpozdí, protože měnili sklad.
Vyčítka první: Proč mění sklad, když lidé budou objednávat?
Okej. Čekala jsem.Úterý-středa. Nic. Pátek. Pořád nic. Píšu mail...
Odpověď trvala... hodně dlouho. Dokázala jsem to pochopit. Jenže mezitím jsem psala další mail, kde jsem jim vyčetla, že jim to tak dlouho trvá, nedokážou mi odpověď a kdesi cosi.
A den nato mi přijde mail, kde se omlouvají za čekání, ale že náramek není. A taky jedna placka ze čtyř (objednávala jsem si čtyři placky - kde za ně zaplatím méně)... plus ještě ta pátá, která má být jako "dárek". Tady mi tedy, k té jedné chybějící nabídli, že mi ty tři pošlou zadarmo, za to čekání.
Tenhle mail jsem ukázala mamce, ale ne moje zprávy jim. Odepsala jsem tedy diplomatičtějším způsobem.
A teď nastává otázka, jestli mi tedy odepsali na první e-mail, a nebo viděli ten druhý... Každopádně jsem odepsala, že na ty věci čekat nebudu a beru jejich nabídku...

Čekala jsem tedy víc, než dorazilo.
Ale. Přišla jenom trička a náramek minecraft.
Což mě hodně sere.
Myslím, že si ještě nepřečetli e-mail, kde jsem s tím souhlasila...
Důležité ale je, že jsem platila cenu, která odpovídá objednávce. Jinak by si to posrali ještě víc.
No... A teď jim jdu napsat e-mail, kde je zřejmě poprosím o vysvětlení, a taky jim připomenu, že jsem měla dostat TU placku. -.-"

Papa.
Kuma.
Le smutná Kuma.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. TwT
      Veď jo... Ale měli málo zboží a domotali to a... A čekáme na odpověď... :3 :D

      Vymazat