sobota 23. února 2013

Já tam nechcíííí

Really...
:D
Nechci na lyžařský výcvik.

Důvod(y), proč tam jet?
-Ravenka
-Snad tam bude dobré jídlo
-SNAD SE DOBŘE VYSPÍM - Jelikož bych měla být na pokoji snad s klidnými lidmi (podle toho, jak to bude, vůbec nejsem domluvená :D Počítám s R. - a nie to není R jako Ravík)
-Zapomenu na to, že realgeek je stále pod rekonstrukcí... :( A nemůžu objednat tričko/a s Pedrem :D... a plackyyy... a GoGoušovský náramek...
Báj d véj...
Na GoGoušovi vydělávaj. Proč? Jsou tam takový ty... náramky.. silikonový myslím... a GoGův náramek je o deset korun dražší, než normální Minecraftový... :D Maybe... Budu chtít oba o.o

Btw. Největší důvod proč tam jet byla opravdu Ravenka... ;) Protože...

Důvody, proč tam nejet.
- nechci, abych tam byla za debila. Budu.
Určitě za toho debila, který nechce hrát hry. Jako pardon, že nechci jít do žádné stupidní hry... sorry.
- budu se nudit - ačkoli si za to, že jsem "líná" nelyžovat/nesnowboardovat můžu sama, tak já prostě nikdy nepojedu na lyže/board...
-mám strach z jídla
- týden bez Nomíska, pc obecně, LET'S PLAYERSKÝCH VIDEÍ!!!!
A nejhorší na tom je, že budu chytat slovenský signál -> Internet by byl SAKRA drahej. Takže... Smůla.. :(
- zkrátka a dobře nemyslím si, že je dobrý nápad, abych trávila týden s naší třídou... Jako... pár lidí bych překousla... Ale... :D Vzala jsem si rifle, kvůli nim. (a mojí mátince, která se o nich zmínila) Fakt v nich nechci chodit... :D Nikdo mě tam (krom té třídy, ale oni ví, že jsem outsider) nezná, čili budu v klidu.

PS: Kufr mám narvanej k prasknutí... Jestli si zvládnu na cestu zpátky zabalit... tak... Budu fakt hepy.

PS2: Myslím, že díky těm prachům, co se vrazily do tohoto oželím taneční... HA! Mám čím argumentovat, až mě moje velectěna maminka bude nutit tam jít! :D
Poněvadž.
Já tam chodit budu. Ale budu na to zvysoka... kašlat. Budu tam chodit v teniskách, v riflích.. a kdybychom tančili náhodou něco... co to tančili? Prostě jednou byli oblečení normálně... tak já... bych se hodila marod. :D Zbytečně vyhozený prachy... Ještě ke všemu, když Kuma a... "plesy"? What? To k sobě nepatří ;) Nejsem... kulturní člověk...

Aneb když Kuma po představení jde... čumí do země.. "Mami? Mám super boty, že?"
"Ježiši..."

;)

PS3:  ALE já nebyla TA, co v divadle usnula... ;) Maminka usnula... Kuma si to vyposlechla celé... -.-" Trpěla jsem!
Fakt už raději půjdu na normální muzikál... -.-

6 komentářů:

  1. Dobre jidlo *laugh* :D
    Pro me by lyzak znamenal...utrpeni, bez kompu..bez skypu..bez osu O.O
    Mas blbe no, ja sem rada... ze do tanecnich ani nemusim, za ty saty bych si radsi koupila mangu a nejaky cetky. Navic bych se tam ztrapnila, pac bych za a) chytla nejakeho ksichta, za b) byla jedinej ksicht a tancovala bych single s kostetem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD
      Přésně... Peníze co za to vyhodíš můžeš využít do něčeho tobě užitečnějšího :'D
      Taneční souhlasí :D
      A jako... Ještě když v obou třidách je sotva tucet kluků... A vlastně hodně holek si dovede svoje... (pokud se týden před nerozejdou.. což se, myslím, jedné stalo o.o) Mamka... mi.... řekla.... že mám jít s Galoškem (_ _") :DDDDD chudák! :D

      Vymazat
    2. Galik :D lol..CHCI VASE FOTO!

      Vymazat
    3. Hell yeah, tolik hodin jeste s netem :D

      Vymazat
    4. :'DDDD
      ... Už je to cajk :D

      Vymazat