středa 20. února 2013

Kumi se představuje...

řekla bych, že představuju tu bílou ><" :D  ^^

* * * * *

Zdravím ^^"
Som Kumča...
1. Češka, jenom jsem se poslední dobou nechala unést slovenštinou a ráda ji dávám tam, kam by neměla patřit, protože díky ní zapomínám na správnou gramatiku... :D
Ale komu to vadí. Dokud vím, že moje psaní i/y je několikanásobně lepší než několika dospělých lidí, jsem v klidu. Ni? :)
Nom... Nevím, co o sobě říct... :D
Takhle na představení moc nejsem...
Jenom teda základní info... :D
16 let
Závislá na pc a pc hrách :D
Žial nemám COD... A stejně hraju jen COD 2, protože na tom jsem vyrostla a je to nejlepší... nemám ráda složité hry, protože nemám ráda, když musím dlouho u něčeho přemýšlím - okamžitě to vypínám...
Taky mám ráda Mafii, ale jsem zaseklá na tom závodu T_T" Bohužel jsem lama na řízení... a ani u toho bych tři kola nevydržela prostě :D Ještě když se to tak debilně ovládá.

Ráda koukám na různé let's playery, mými nejoblíbenějšími jsou GoGo (ten na 100% :D ... taky ten obrázek hore naznačuje jeho triko - netroufla bych si nakreslit celou tu hlavu -.- takže jen oranž...), Pedro, Joker, Nosík... Mmmm... House... Neviem o.o Ještě bych jich pár vjymenovala, ale tohle stačí...

Nom...

Krom her mám ráda taky Japan... Ale rostu -> moje závislost na mangách už není, co bývalo. A upřímně jsem za to strašně ráda.
Ale co mi na tom vadí?
Zasekla jsem se při kreslení na manga stylu a nedokážu se od toho odpoutat... :(

Jinak... ještě :D
Ráda se vypisuju na blog, čili tady bued hodně mých keců ze života, budu drbat do lidí ze školy a budu často nadávat na jednu osobu :D (podle toho, jak bude aktivní na fejsu)... a taky... Uvidíme :D
Bude to hodně osobní :D

Ale...!
Svoboda slova. -.-!

5 komentářů:

  1. Eh, jap..Svata nominstina...Jelikoz uz pochybuju i nad pravopisom takovych jeblych veci :D
    Ona...uz..neni japanofil D': maj gad,why?! no!

    OdpovědětVymazat
  2. Muhahá, já věděla, že k tomu dojde xDD

    OdpovědětVymazat