sobota 6. dubna 2013

Ask #2

Ou jéa.
Ale z nikoho si prdel nedělám o.o'

Mohla bych sem házet i moje askovské odpovědi... mmm... příště.

So... Jako prvního dávám nejnovější otázky :'D Už je to teda asi hodinka, co mi odpověděl... :D
Při první otázce jsem se lekla... :D Že co to teda je za debila... jeho ask byl... fuj.










No... Druhá na řadě je teda ještě moje slovenština.. Což je divný no... Ale čo. :DD
Ta holka... :/ Ale jako, já ji tipovala, že hraje hry... Ale kay, když nehraje hry, tak jenom tráví hodně času za pc o.o"
Potom tu je... holka, která se mi zdála divná no...
A po téhle otázce se mi zdá i blbá... :/ Hodně blbá. Mohla odpovědět diplomatičtěji, na moji diplomatickou otázku... -.-"
Holt, když je blbá, tak je blbá... :D
Mehehe... Už tu nic nemám o.o To byl rychle napsaný článek... Jdu něco pohleadt na svém asku. :D
Uch... :DD
 So... Bacha na medvědy...
A já se jdu nějak domluvit, kdo dneska bude dělat ten oběd. Protože já nemůžu... :D To by se nedalo žrát. Ocko umí jenom vajíčka - na ty nemám chuť... A mamka pekla -> spálila si ruky... Fakt super... -.-
Kuma má hlad!

Žádné komentáře:

Okomentovat