středa 10. dubna 2013

Jen tak... Kvůli momentální náladě.

Yeah! Do něj!
Ach jo. Není čas.
Není nálada.
Ačkoli jsem si myslela, že jsem v klidu, niesom v klidu o.o A já to vím, ale nepřipouštím si to... o.o" Čiže vlastně... to ignoruju... Ačkoli si myslím, že se tím docela dost týrám, ale radši se nezmiňovat, že.

Každopádně...
Nevím, jestli jsem prostě vyrostla, nebo co se to se mnou stalo, ale nechci na Animefest. Teď... Právě teď jsem se rozhodla, že tam nechci.
Je to i kvůli tomu, že Suprug tam nejede... Ale také tam asi nepojede Ravi o.o
Ale mám problém s tím, že mám vézt Lindu...
Proto to s ní zítra půjdu vyřešit... Nějak jí to řeknu... :/
Napřed to řeknu jí, že je dost možné, že se nepojede, že se moc omlouvám, strašně mě to mrzí a štve, ale...
Ale já nevím...

Nějak jsem teď dostala depku... :/
Až to pěkné není... Ach jo...
Neměla jsem se pouštět do psaní článku... ><


Tak takhle bych vypadala, kdybych nevěděla, že mi je pláč k hovnu.



Nazdar. :/

3 komentáře:

  1. Gome darling >.<
    Do pristiho afka te chytne nalada, sbalime hodne mlika a budem po ostatnich hazet cokoladovy dorty D: I kdyz..bylo by jich skoda a ja bych je cestou sezrala o.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.o
      To je cajk :3
      Snad mě chytne nálada... Ale bude to rok.
      To už bude fajnovější... :D

      Vymazat