čtvrtek 18. dubna 2013

Dva měsíce a kousíček.

Mmm...
Proč sem píšu. Když nemám žádnou myšlenku. Mám. Ale smutnou.
A momentálně jsem... se nějak změnila, že jsem to napsala do deníčku. Což je strašně divné.
Nepřirozené. Niesom takáto o.o Nie... nie... nie. Niesom.

Poslední dobou. Je to čudný.

Chci sem jen přidat článek. Prostě... ať tu něco je... něco jako... "Já žiju"... Páč jediný, kdo to tu čte z mých známých je asi Noma. A jestli ještě někdo, tak mě to jenom potěší... :')
Ach, ach...

Každopádně... jsem dospěla ke kroku, kdy si koupím plyšáka. Medvídka. Jojo... Kuma koupí Méďu. A bude se jmenovat Kuma. Prečo? Protože Kuma je medvěd, of course... ^^"
To zas nie... ale možno... Kuma to bude. I hope.


Mmmm... Co napsat, co napsat :D
Něco pozitivního :DDD

Zajtra píšeme... Biolu, chemii. Neumím ani jedno. A je u nás N, so nemám čas se učit. Jsem zvědavá, jak dám tu biologii, když ji tentorkát "umím"... :)
A musím přepsat laborku z chemie. Sakra. Není čas. :D

1 komentář: