neděle 28. dubna 2013

Školní focení. Jak to bude?

Rok se s rokem sešel... a blíží se AF 2013.
A já tam nejedu.
A zatím pokaždé, když jsme se fotili na třídní fotku, oblékla jsem si ten samý outfit, co jsem měla už tam.
Trochu mě mrzí, že moje "tradice" končí.

Ale co!
Za rok na AF pojedu. Pokud nebudu tak vydeptaná, že by AF 2014 mohlo být poslední. For me, of course.
Meheheh.
Pak je mi taky líto, že tam vlastně nechci jet... Jenom... proto, že jsem byla ve špatném... citovém... rozpoložení...
Být nasraná se nevyplácí.

(btw. Tenhle článek mám rozepsanej celej den :D)

No... Kupodivu nemám náladu na velké výžblepty, nevím proč.
Asi je to proto, že nemám chuť něco psát.
Myslím, že na blog.cz jsem se vypisovala radši :D Nevím proč.
Tady se mi to taky líbí... Hlavně se mi líbí, že jsem na články změnila štýlo.
Aneb vždy gif na článek.
Umm...

And now... go...


Žádné komentáře:

Okomentovat