středa 1. května 2013

Svátek práce a 1. máj

Pro nás, single people a nepracující lidi, hlavně STUDENTY je dnešní den čistě prázdninový. Pro ty, kteří ještě před týdnem byli zadaní, je tohle den, kdy si chtějí vyškubat vlasy z hlavy. Pro ty, kteří byli zadaní před třeva dvěma měsíci, je tohle čas na status: "Zase uschnu." Nasrat. Aneb jak se dozvědět, že vaše kamarádka už s neni zadaná :D A potom jsou tady tací, kteří na první máj nadávají.
Patřím do první skupiny. Nezadaná studentka, která dnešní den téměř prospala. Co taky chcete dělat na zahrádce - chladno, chlapi pracují s těžkými věcmi, vy byste museli jen uklízet. Přečetla jsem tři kapitoly knížky. A vybrala jsem si špatnou knihu :D Tahle mě nebaví... kvůli tématu. Ale věřím, že se to zlepší :D
No...
To by byly kecy o tom, jak jsem si užila dnešní den.
Teď bych ráda poukázala na to, že zítra píšu fyziku. Zase jsem se neučila. Zapomněla jsem si zápis doma, a tak jsem měla další důvod ke spánku... :D

Také jsem si chtěla postěžovat, a možná se trochu vysmát, naší.. a možná vícero, třídám.

Spolužačka teď napsala, ať se podíváme na zprávy - máme úkol do občanky. Měli jsme na to celý týden. Předpokládám, že ona si uvědomila před deseti minutami, že něco měla dělat.
Já mám jednu debilní zprávu zapsanou.
Měli jsme najít reportáž ve zprávách (na jakémokli programu - jak chcete sledovat tři programy naráz? :D), která se tam nehodí.
Vybrala jsem tedy "Vnuk zastřelil psa" - přičemž na tomhle mě zaujalo to, že tem kluk toho psa pouze postřelil. Chudák se teď nemůže moc hýbat. Ale jo, plazí se.
Nejsem taková, co by sdílela příspěvky proti týrání zvířat, tohle se prostě stalo... Tak ho postřelil. No a co. Jelikož to se mnou nic společného, reaguju na to necitelně. Je to jen pes. Kdyby se to stalo mému psu, je to jiné. Stejně jako jsem se rozbrečela, když jsem zjistila, že první westík umřel.
A teď si říkám, že mi to je fuk, ten pes mě stejně neměl rád, furt po mně vrčel. A já si za to mohla sama. No a co.

Druhého westíka ale ráda mám. A to, že se ztrácí... Napřed si z toho dělám prdel, hlavně proto, že "tak se ztratí. Aspoň ho nemusím venčit." Pak by ale nastal problém, že bychom zřejmě koupili zase nového psa. Zase westíka. a zase Dastíka. Byl by to už Dasty 3. No a co? Haha.

Potom zmíním to, že v hlavní zprávách řeší několik minut nového trenéra Slávie, tuším... Patří to přece do sprotu, ne? Mimochodem. Tam to taky řešili.

Dále tu je to, že se jeden basketbalista přiznal k homosexualitě. Tohle jsem též nepotřebovala vědět. Ale něčím se ten čas vyplnit musí.

Když už se Nova rozhodla po těch letech, co zprávy místo ve 20:00 končili 20:15, změní vysílání až do 20:00, aby to v klidu stihli, docela mě překvapuje, že teď to zvládají dodržovat.

Z toho článku mi přijde, že na sebe zbytečně házím špínu. Ach jo. Proč to dělám? Proč nemůžu držet hubu? Proč jsem tak necitelná? Jak je možné, že slovenský prezident neumí slovenskou gramatiku? :D Haha, já dostala z diktátu jedničku.

Ještě mám sedm minut. Čiže. Já a velká písmena.
Když píšeme diktát a jsou tam názvy budov, staveb, které neznám, jsem v prdeli a nevím, že nějaká Černá věž je název... že na věž není černá (a možná je, to nevím. Jelikož mi pokazila známku, seru na to, abych si o ní něco našla. Je v Pradubicích, myslím, učitelka říkala)...
Jo, ale jakmile píšeme na naše "rodné" město :D haha, prostě na naše město... Okolí našeho města. Tak voala, vím, o čem učitelka mluví, vím, jak se co píše. Nema problema.

PS: Nezmínila jsem se o tom, jak jsem byla nasraná, že je učitelka drzá na němčinářku. Dala nám test. A já chyběla dvě hodiny předtím, takže jsem nevěděla, co by tam mohlo být, ani jsem neměla důvod se učit - a to byla chyba. Neuměla jsem slovíčka, tak jsem to napsala docela zle. Doufám, že mi to moc neposere známku. Já totiž CHCI JEDNIČKU!

Musím si pořídit toho Méďu. O prázdninách by tohle mohla být moje jediná zábava. Proč? Proto.
Protože dneska je první máj, na který já totálně seru.
Btw. dala jsem Dastíkovi pusu pod naší rozkvetlou třešní. I to se počítá, ne? (a žádný myšlenky na to, že jsem prase. Vždyť ty s prominutím piky na FB se pořád fotí, jak dávají svým mazlíkům kisses.) - neměla jsem s sebou ani malého medvídka ani kočičku, které bych jakože dala kissu :'3 :D

So...

Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat