sobota 4. května 2013

Iron Man three

 Bylo to AAWWW~~ ! <3
Prostě... Iron Man je dokonalý film :D A není to jen kvůli Robertu Downeymu Jr., ale i kvůli samotnému prostředí, kde se to odehrává. Nejdůležitější na tom podle mě je, že je to "skutečné"... Jenom technika... Jako bych si vlastní brnko mohla vyrobit... u otce v garáži.
Nic mi na filmu nevadilo, kromě konce, který... by se dal předpokládat... Ale Tony byl strašně závislý na Pepper. Ale ten okamžik, kdy ji zachránil při výbuchu, to bylo úžasné :3 Jak je tvrdohlavý, to je super... Jak si o sobě myslí... :D
Okamžik, kdy Pepper padala do ohně, pro mě byl takový "Bože!" a potom "klid." Prostě v prvním momentu reagujete překvapeně, potom vám dojde, co s Pepper je a že nemůže v ten moment zemřít.
Stejně mě pořád štve ten konec. Tonyho ego muselo trochu spadnout, nebo prostě něco, musel mít Pepper hodně rád, aby se vzdal svých čtyřiceti dvou obleků...
Budu doufat, že někdy bude ještě čtvrtý díl, protože by mohl být. A kdyby ne Iron Man 4, mohli bychom se dočkat něčeho jiného (ne další díl Avengers), kde Tony Stark bude mít hlavní roli.

Celý článek píšu debilní stylem. Za prvé proto, že nechci příliš spoilerovat... A nebo jsem spíše jen unavená. Je smutné, jak na mě i nic nedělání má nepěkné účinky.
Tony to taky mohl vzdát jen kvůli tomu, že se chtěl aspoň jednou ještě normálně vyspat.
ALE! Musí udělat nového Iron Mana! Neviditelného Iron Mana!
Tadam, tadam.
Těším se na Avengers. Určitě na to půjdu do kina :D
Možná, kdyby bylo i 3D, tak bych nad tím uvažovala. Ale... ta studentská sleva se na 2D docela hodí... Je to... příjemný :D
Není nic lepšího než takovéhle typy filmů prostě...
And... Chci toho plyšáka co dostala Pepper k Vánocům. >:D (ale... on asi... nepřežil to :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat