čtvrtek 2. května 2013

Jeá :3

Iron Man 3 je v kinech! :D
Není nad to, nemít čas tam jet... But!
Jsme vyčůrané dítě, of course. :D (jako jsem nepřipomněla učitelce, že mám psát test :D kdybych si doma nenechala zápis, tak nema problema, ale já to nechala doma = žádné znalosti :D)

Odjíždím k dědovi :3 Hell yeah :D
Zvláštní, jak mě při pocitu, že budu v Olmiku, napadá, že bych mohla udělat akci "najdi Gorrdena" :D Ale... to je normální. Někam jedete a říkáte si "Jůů, tu někde bydlí, třeba ho potkám" ... "Stejně bych ho nepoznala..." :D
Miluju kina :D Miluju studentské slevy. Proč mi nemůžou věřit, že jsem student? Tady jak debil tisknu potvrzení, jestli mi bude nadávat, že to je rozmazané, tak ji opšlu do prdele... Ne... To bych nezvládla, ale asi bych se s ní pohádala. Jojo... Šak já jí řeknu něco o... co bereme... jelikož si nejvíc věřím v matice, tak jí něco vypočítám :DDD

No...
Už jsem si teda zabookovala (krásný slovo :D) lístek na sobotu 11:20 To bude... Po snídani.. bez oběda - na oběd bude popcorn. Yeah! :D

Moje prachy půjdou do pápá~ :D

A abych se jich zbavila ještě víc, udělám objednávku z Real Geeku a konečně si řeknu o ty placky, co mi dluží... :3 Yea!

Pápá. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat