pátek 7. června 2013

Připadám si strašně tupá. Ale když já prostě nechci podvádět.

Jsem zkrátka líná podvádět.
A to, že jsem líná se učit, když je to na a, b, c, d - vyber si... Je to normální.
Přesto...
To chci napsat veřejně. Stejně to nikdo asi nečte (ok, minulý článek četli 2 lidi o.o)
Měli jste dost času na to, naučit se test. Stejně jako vždy... Ale prostě... Ne. Poslední večer se to učím. Stejně jako všichni ostatní.
Moment. V biole tomu tak není.
Vyučující: "Kdy to chcete psát?"
... probíhá hádka ohledně termínů...
Kumi: "A bude to zase na a b c d?"
Vyučující: "Ano."
Kumi: "Tak je mi to jedno."

Zvláštní, že to ale neumím tipovat dobře. Myslím, že chyba v tomhle tipovacím systému v biologii je možnost dvou odpovědí. A vy nevíte, kdy. A na tomhle jsem pohořela teď. :D

Třída si zase sežene otázky, protože učitelka je má z knížky, jen prohodí pořadí... Cajk...
Já na to tedy kašlu, neodívám se na to... A najednou, před hodinou si připadám jako na černém trhu. Tam skupinka, tam další... Ŕíkají si odpovědi...
Tak jsem tedy sebrala spolužačce sešit, ať o houbách vím něco víc než jen "místo kořenů mají vlákýnka" a "když to uřežeš, vyroste nová, když utrhneš, je kaput"...
Ok. Myslím, že jsem se to během dvou minut naučila perfektně. A to jsem na to spíše jen čuměla...
Tak.. test... cajk...
Čekala jsem dvojku. Dostala jsem za čtyři... Jako jediná.
Byly jen jedničky a dvojky.
A teď by mi všichni mohli říct, že jsem blbá, že jsem se na to nepodívala... Ale já prostě taková nejsem. Neumím podvádět. Respektive. Opravdu jsem na to líná... A nepotřebuju to, pětka by mě nezabila, protože jsem jeden test napsala perfektně (prostě to nebyla čtyřka) a byli i horší. A to znali otázky... Jenže tehdy jsem se i učila... :3 Trochu, ale přece.

Dobře. Nadávejte mi, je mi to fuk... To ještě chápu. Prostě jsem blbá no...

Ale nedokážu pochopit ten pohled a ten tón hlasu... Když mi leží ta 4... 4+! PLUS! na lavici a spolužačka (1. je dost chytrá, dá se říct šprtka, nejraději by si opravila i dvojku >< 2. měla otázky. of course) řekne "... Ty máš.... čtyřku?"
"PLUS! A jako.. já jediná neměla-" Dost jsem to zařvala. Opravdu. Byla jsem KUA vytočená...
Protože nechápu myšlení dnešní generace... -.- Nechápu, proč si chtějí všechno ulehčit, nechápu, proč i když je jim to stále opakováno, že to, co se učíme na jeden test, budeme mít několikanásobně delší na přijímačky (maturitu)... Ne. Oni buduo nadávat, dělat debilní ksichty na učitelky... GRRR!

No... Mimochodem, učitelka biologie už skoro přišla na to, že ty otázky víme dopředu.
"Je možné, že jste věděli otázky?"
"Neeee"
A já tam stojím, natočená k třídě a směju se jim do ksichtů....
"To je zvláštní, protože máte všichni jedničky.. a dvojky.."
"I já?"
"Ne... tys to... zbabrala."
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"

Nasrat.



Mám strašnou chuť obejít učitelky, které jsme takhle napálili...

Btw. Přesně kvůli tomuhle nechci být učitelka. Nechci, aby mě děcka neměli rádi kvůli tmou, jaké dám testy...  Ale ještě mnohem víc nechci, aby na mě nadávali a za zády se mi smáli :/ Je mi učitelů líto, i když je třeba nemám ráda... Ale trochu úcty pane bože... :/

Ale! Myslím, že budu také praktikovat testy na a, b, c, d.... Podle toho, co bych učila.. V matice by to asi nešlo... :D
Nejlepší by bylo, kdybych každému studentovi vymyslela jiné zadání testu....

Nebo kdyby mi to stačilo napsat stručně..
Takhle třeba píšu dějepis. Ke 4/5 něco napíšu.... :D Takže bych měla mít teoreticky 3, za to, že jsem odpověděla aspoň něco... Dvojku nemůžu mít proto, že jsem odpověděla vždy jednou až dvěma větami...

No nic...
Jdu se uklidnit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat